Toon posts:

Taalmenu in PowerDvD.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een prob, ik wou Star Wars gaan kijken op mijn pc en die dvd heb ik al eerder probs mee gehad toen ik het via mijn dvd-speler (standalone) ging kijken, want ik kreeg alles in het Frans. Ik het voor elkaar gekregen om het via mijn standalone om het in het engels te krijgen, maar nu zit ik met het dat mijn dvd-rom standaard in het Frans doet en ik heb het wel in het Engels gekregen, maar dat is weer zo'n gezoek naar de juiste hoofdstuk.

Weet iemand misschien hoe het via PowerDvD kan krijgen om het standaard in het Engels te krijgen? Ik heb het ook al Hardwarematig gekeken, maar daar kan ik niks vinden.

Spec:
Dvd-rom - onbekende naam.
PowerDvD Pro 6.0 - werkt hetzelfde als 4.0.

Alvast bedankt voor de hulp 8) .

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Language kit al geprobeerd?

link

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Om eerlijk te zijn... het is al, want het bleek een oude versie te zijn 2.55 ofzo, ik weet dat ik bij Kazaa wel oppas met zulks soort dingen te downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat ik nu even weer kom, maar het begint me nu wel een beetje te irriteren.

Ik heb Star Wars Ep: 1 wel voor elkaar gekregen om een normale Engelse menu te voorschijn kunnen halen, maar Ep: 2 wil maar steeds niet.

En die Languange Kit wil niet, want daarmee kan ik alleen PowerDvD van taal veranderen, maat het is de bedoeling als ik het menu van de film in het normale Engels i.p.v. Frans.

Iemand misschien een enig idee, hoe ik het voor elkaar kan krijgen?