Tja soms komt het wel eens voor dat de statsposters geen tijd hebben, of ze hebben het niet door, dat er van een bepaald project nog een hitparade staat.
Jullie maken het ons echter ook niet echt makkelijk door te "eisen"
dat de DPCH er zo vroeg mogelijk moet staan. Daarom zijn we ook erg blij dat Proxy nu binnen de gelederen is gekomen zodat in ieder geval de d.net en de SETI-DPCH vrij vroeg gepost wordt (mits Proxy vroeg op moet natuurlijk). Maar dan zijn er pas 4 gepost van de 11!! die er dagelijks gepost worden (voor de volledigheid: RC5-72, OGR24, OGR25, SETI, THINK, ECC2, Genome, TSC, D2OL, Folding en DF).
In de FAQ staat,
Onthoud wel dat niet iedere statsposter bij elke DPCH kan, dan is het gewoon pech hebben en zul je geduld moeten hebben. Ik hoop dat jullie hier geen gebruik van hoeven te maken maar als de situatie zich voordoet schroom niet om hem te gebruiken. Zoals gewoonlijk maak er geen misbruik van want ook Dsmarty ontvangt deze mailtjes
Jullie maken het ons echter ook niet echt makkelijk door te "eisen"
In de FAQ staat,
Hier houden jullie je niet altijd aan want regelmatig zie ik in de DPCH's verzoekjes staan met waar blijft de DPCH???? Om hier een eind aan te maken (hopelijk) is er een mailadres aangemaakt waarmee alle mensen met HTML-rechten binnen /5 bereikt kunnen worden. Dit is heel toepasselijk statsposters@dutchpowercows.org geworden. Staat er nog geen DPCH en je wilt hem heel graag zien kun je daar naartoe mailen met je verzoek. In de forumFAQ is dit al reeds aangepast dus misschien was je dit al opgevallen.Ga niet vragen om een Dutch Power Cows Hitparade als die er nog niet is, ik weet dat je vol smart staat te wachten op de statistieken, maar die komen vanzelf wel, niemand is 24/7 aanwezig op GoT, word je toch erg ongeduldig, vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden
Onthoud wel dat niet iedere statsposter bij elke DPCH kan, dan is het gewoon pech hebben en zul je geduld moeten hebben. Ik hoop dat jullie hier geen gebruik van hoeven te maken maar als de situatie zich voordoet schroom niet om hem te gebruiken. Zoals gewoonlijk maak er geen misbruik van want ook Dsmarty ontvangt deze mailtjes
De oude crew... helemaal zo slecht niet.