Ik mis een DPCH

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tja soms komt het wel eens voor dat de statsposters geen tijd hebben, of ze hebben het niet door, dat er van een bepaald project nog een hitparade staat.

Jullie maken het ons echter ook niet echt makkelijk door te "eisen" ;) dat de DPCH er zo vroeg mogelijk moet staan. Daarom zijn we ook erg blij dat Proxy nu binnen de gelederen is gekomen zodat in ieder geval de d.net en de SETI-DPCH vrij vroeg gepost wordt (mits Proxy vroeg op moet natuurlijk). Maar dan zijn er pas 4 gepost van de 11!! die er dagelijks gepost worden (voor de volledigheid: RC5-72, OGR24, OGR25, SETI, THINK, ECC2, Genome, TSC, D2OL, Folding en DF).

In de FAQ staat,
Ga niet vragen om een Dutch Power Cows Hitparade als die er nog niet is, ik weet dat je vol smart staat te wachten op de statistieken, maar die komen vanzelf wel, niemand is 24/7 aanwezig op GoT, word je toch erg ongeduldig, vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden
Hier houden jullie je niet altijd aan want regelmatig zie ik in de DPCH's verzoekjes staan met waar blijft de DPCH???? Om hier een eind aan te maken (hopelijk) is er een mailadres aangemaakt waarmee alle mensen met HTML-rechten binnen /5 bereikt kunnen worden. Dit is heel toepasselijk statsposters@dutchpowercows.org geworden. Staat er nog geen DPCH en je wilt hem heel graag zien kun je daar naartoe mailen met je verzoek. In de forumFAQ is dit al reeds aangepast dus misschien was je dit al opgevallen.

Onthoud wel dat niet iedere statsposter bij elke DPCH kan, dan is het gewoon pech hebben en zul je geduld moeten hebben. Ik hoop dat jullie hier geen gebruik van hoeven te maken maar als de situatie zich voordoet schroom niet om hem te gebruiken. Zoals gewoonlijk maak er geen misbruik van want ook Dsmarty ontvangt deze mailtjes ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Woeiiiiiii... ik wordt apart genoemd :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

appart geval :P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
De laatste tijd met UD-THINK vond ik het imho soms wel erg lang duren. Een klein verzoekje in de DPCH van de vorige dag lijkt mij geen probleem (een topic hiervoor openen moet idd strafbaar worden). >:) Zolang de stats op tijd gepost worden, wordt er ook niet naar gevraagd. ;) Wanneer een statposter even niet kan posten, kan dit toch door een andere persoon met HTML-rechten worden gedaan?

Maar iig bedankt voor de informatie, ik hoop bovenstaand e-mail adres niet vaak te hoeven gebruiken. :) Keep up the good stats! :P

[ Voor 4% gewijzigd door InSPiRE op 13-04-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

rAcEr schreef op 13 April 2003 @ 17:08:
De laatste tijd met UD-THINK vond ik het imho soms wel erg lang duren. Een klein verzoekje in de DPCH van de vorige dag lijkt mij geen probleem (een topic hiervoor openen moet idd strafbaar worden). >:)
Dat wordt dus niet gewaardeerd :)
Zolang de stats op tijd gepost worden, wordt er ook niet naar gevraagd. ;) Wanneer een statposter even niet kan posten, kan dit toch door een andere persoon met HTML-rechten worden gedaan?
Niet iedereen kan dus bij alle stats :)
Maar iig bedankt voor de informatie, ik hoop bovenstaand e-mail adres niet vaak te hoeven gebruiken. :) Keep up the good stats! :P
Ik hoop het ook niet... we doen ons best ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet las ik in /5 ff alle koppen. Een topic "Ik mis een DPCH", oe dacht ik ff kijken en dan snel klikken bij SeM.

Maar het is was van MarkB, dus dan is het OK. Goede oplossing denk ik voor als het een keertje wat langer duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Wellicht dat de FAQ ook ge-update kan worden, anders blijf je "waar zijn de stats" replies & topics krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'In de forumFAQ is dit al reeds aangepast dus misschien was je dit al opgevallen.' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 17:23:
'In de forumFAQ is dit al reeds aangepast dus misschien was je dit al opgevallen.' ;)
Er staat alleen:
Ga niet vragen om een Dutch Power Cows Hitparade als die er nog niet is, ik weet dat je vol smart staat te wachten op de statistieken, maar die komen vanzelf wel, niemand is 24/7 aanwezig op GoT, word je toch erg ongeduldig, vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden
Dat staat er volgens mij al langer, en er staat imho niet duidelijk beschreven dat je dan naar statsposter@.... kan mailen voor de stats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Dat staat onderaan bij Algemeen e-mail adres statsposters :)

Maar, je hebt wel een beetje gelijk. In het door jou genoemde stukje mag het ook aangehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Dus in #dpc vragen is niet verboden geworden? :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 22:15
Handig zo'n centraal topic waarin de statsposters langskomen. Ik mis nog de DPCH van Distributed Folding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

* KoW heeft niets in zijn mailbox gezien :P

nah, Voor deze keer dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Goed initiatief aangezien niet iedereen vanaf zijn werk op irc kan komen.
En LOL@MarcyDarcy :D

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:52
JustMe_ schreef op 14 April 2003 @ 11:46:
Dus in #dpc vragen is niet verboden geworden? :)
nope, de prijs is zelfs verlaagt van 1 euro per keer naar 95 eurocent.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op 14 april 2003 @ 12:51:
[...]

lol :D

Maar inderdaad goed initiatief dit e-mail adres, DPC timmert aan de weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 13:12:

Maar inderdaad goed initiatief dit e-mail adres, DPC timmert aan de weg :)
En er zit nog meer in het vat ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Laatst online: 12-09 04:21

scorpionv

This space for rent

Dat zie ik ja, een UD-Grid hitparade, netjes!

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Dutchman! schreef op 14 April 2003 @ 12:51:
[...]

Met terugwerkende kracht? :+

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Na aanvraag van de DPCH van Genome gisteren om 12:16h kreeg ik van Mark dit bericht :
hoi Rob,

Daarvoor is dit mailadres dus niet bedoelt. Ik kan begrijpen dat je graag je
stats wilt zien maar om al zo snel te reageren is ietwat overdreven. Stel
dat het een uurtje of 20:00 was geweest had ik niet raar gevonden als je een
mailtje had gestuurd.

Verzoek is dan ook om iets meer geduld op te brengen.

Met vriendelijke groet,

Mark
Maar de DPCH werd trouwens wel gepost ;) :P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

lol@cow_tipping :+

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Kan er niet in de FAQ een tabel komen met tijden vanaf wanneer er een email gestuurd mag worden?? Dan voorkom je die irritatie ;)

He cow_ti, hebbie al G@H mail verstuurd naar DPCH ? :p

[ Voor 22% gewijzigd door Marcelloz op 18-04-2003 12:42 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Marcelloz schreef op 18 april 2003 @ 10:18:
Kan er niet in de FAQ een tabel komen met tijden vanaf wanneer er een email gestuurd mag worden?? Dan voorkom je die irritatie ;)

He cow_ti, hebbie al G@H mail verstuurd naar DPCH ? :p
Nee ik heb nog geen mailtje gestuurd vandaag omdat ik het nu niet meer mag van Mark. (maar dat betekent nog niet dat jij het niet kan doen! :P)
Verder is de statsrun van Jis niet goed afgelopen, dus zal die van griz of KoW moeten worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Ik geloof dat Jis de statsruns nog steeds 's middags draait.
Die van mij draaien rond middernacht zoals de meeste DPCH's.
't Is dus beter te wachten op Jis, of misschien griz als die zijn runs ook 's middags doet.

Voor diegene die niet wil wachten, hieronder de link naar de Genome DPCH op stats.qik.nl
http://stats.qik.nl/?what=dpch&project=Genome
Pagina: 1