Toon posts:

[Brander] Liteon geeft command tomeout errorliteon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het branden met nero krijg ik dus de volgende error:
scsi/atapi command timeout error.
Steeds als ik bij 2% ben met branden (de lead-in) stopt ie er gewoon mee... na een minuut of 3 krijg ik dan die error zoals hierboven staat.

Specs:
AMD T`bird 900
ECS K7 vza
256 mb sdram
Liteon LTR-40125W (40X12X48)
Brandsoftware: nero 5.5.7.8 (bijgeleverde software), maar ook andere nero versies geprobeerd.

Heb vandaag alweer 4 cd`s naar de *$#@$^* geholpen.. :(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:46
Atapi drivers geinstalleerd :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb echt geen flauw idee. Ik heb ff met de meuktracker gezocht naar atapi drivers, maar ik kon er geen ontdekken... is dat per brander verschillend?

Ik heb trouwens ook ff gezocht naar nieuwere firmware (of zijn dat die drivers :S?? ben echt n00b op dit gebied :D) Kan ik dat zomaar instaleren of is dat niet direct aan te raden?

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 11:15

SpeedBart

Futurama 0wnage

Termi bedoelt de aspi drivers. Deze zijn te halen op www.adaptec.com

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
ja, de aspi drivers heb ik er wel opstaan.
maar hoe zit het nou met die firmware? weet iemand dat?

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 11:15

SpeedBart

Futurama 0wnage

Je kunt gewoon nieuwe firmware in je liteon gooien. Gewoon ff een flash progje van www.liteon.com halen en de nieuwste firmware. Ff bootdisk maken voor onder dos te kunnen booten en flash hem zou ik zeggen.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

zou diene writer eens helemaal van uw systeem afgooien en een verse installatie doen met de laatste versie van de drivers die ge op hunne website kunt vinden
Pagina: 1