Ik wil een eigen case maken voor een oude pc.. ik heb nu alles in huis aan materiaal. en wil mijn voeding ook net zoals de rest in de kast in een soort perpex plastic doorzichtige kast doen. De voeding wil ik graag dus ook in een transparant hokje bouwen. nu weet ik dat ik moet zorgen voor een goede airflow maar er zit altijd een aarde draaitje direct vanuit waar je de stekker instopt naar het metalen deel van de echte "case".
Plastic geleid niet en is dit dan dus een probleem factor als ik dat draatje nergens op aansluit (ik verwacht van niet omdat het voor een de aarde is die in alleen de keuken stopcontacten terug zijn te vinden)
Hoe moet ik dit probleem oplossen of ontstaan er geen problemen als ik dat dus niet doe
Plastic geleid niet en is dit dan dus een probleem factor als ik dat draatje nergens op aansluit (ik verwacht van niet omdat het voor een de aarde is die in alleen de keuken stopcontacten terug zijn te vinden)
Hoe moet ik dit probleem oplossen of ontstaan er geen problemen als ik dat dus niet doe