Toon posts:

[asp]

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi
vanaf dit topic Twee SDSL lijnen bundelen werd ik hiernaartoe verwezen. Kan een van jullie mij verder helpen met asp enzow, lees maar effe in dat ene topic :)

Enne, die femme, daar deden ze vreemd over...
Bedankt alvast!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Wat dacht je er van om een duidelijk topic hier te formuleren en ons niet gewoon veel te veel posts te laten doorpluizen op zoek naar je probleem?
Jij hebt een probleem, niet wij.. Jij wilt een oplossing, voor ons hoeft het niet.

Ergo, jij moet de moeite doen om ons te 'verleiden' om jou uberhaupt te willen helpen. :) En puzzeltjes helpen hier iig niet bij....

En een duidelijke titel zou op zich ook niet verkeerd zijn....

Zie Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

[ Voor 67% gewijzigd door gorgi_19 op 13-04-2003 15:48 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 13 April 2003 @ 15:43:
Wat dacht je er van om een duidelijk topic hier te formuleren en ons niet gewoon veel te veel posts te laten doorpluizen op zoek naar je probleem?

En een duidelijke titel zou op zich ook niet verkeerd zijn.... Zie Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
oei, niet boos doen he, bedoel ik helemaal niet zo, ben nog niet zo bekend hier met tweakers :>

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 15:48:
[...]

oei, niet boos doen he, bedoel ik helemaal niet zo, ben nog niet zo bekend hier met tweakers :>
:? Dat was niet eens boos..

Maar de boodschap blijft wel staan... :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 13:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
maar goed, doe toch maar wat gorgi zegt :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.