[Optcia] MP3 naar MD standalone

Pagina: 1
Acties:

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 09:46
Ik heb een MD opname station geleend van mijn zwagertje en hij heeft een optcial in en out. En mijn geluidskaart is een fortissimo 3 met een optische aansluiting.
Op de MD standalone zijn geen boxen aan gesloten, hoe kan ik mijn MD's beluisteren via mijn pc speakers en ook muziek om mijn MD's krijgen vanaf mijn PC naar de MD?
En welk programma is het beste hiervoor? Thx

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Volgens de site: http://europe.hercules.co...page.php?p=56&b=0&f=1#top

Het is toch alleen maar een kwestie van een optische kabel aanschaffen en de zaak zou moeten werken!

Is de software niet goed genoeg? Bij mijn terratec geluidskaartje zat een programma dat voor de optiche uitgang ervoor zorgde dat het signaal 1 op 1 naar mijn minidisc recorder word overgezet. Heb je al eens gekeken of dit bij jouw geluidskaart software niet ook het geval is?

mcb1

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 09:46
Hij doet het nu :"}, alleen hij maakt er geen aparte nummers van, alleen 1 grote.
Maar dat is zeker normaal.
Ik doe het nu via winamp, ik zet hem gewoon aan en hij neemt op, is dit goed?

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
van PC naar MD bedoel je denk ik?

Op de MD zal een optie zitten die het wel mogelijk maakt dat de nummers apart opgenomen worden. Op mijn portable MD heet dit geloof ik "sychron" o.i.d. alleen als er niet genoeg pauze tussen de nummers zit werkt het niet.

Heb je geen gebruiksaanwijzing van de MD? Probeer deze anders via google te vinden!

mcb1