[MSN Messenger]Berichtvensters verschijnen niet in taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hallo tweakers,

Ik heb een probleem met MSN Messenger 5.0.0543 onder Windows XP Pro met MSN Plus! 2 geïnstalleerd. Als ik een bericht krijg van iemand komt deze geregeld niet in m'n startmenu te staan. Als ik dan toevallig een keer op alt tab druk zie ik ineens wel een Messenger window staan, en als ik ernaartoe alt-tab dan verschijnt dit venster gewoon in de taakbalk. Het is dus nogal vervelend dat ik de hele tijd laat antwoord omdat ik niet doorheb dat er een berichtvenster openstaat.

Het vreemde is dat dit niet altijd zo is, soms komt zo'n bericht wel gewoon in de taakbalk te staan. Verder is het ook niet zo dat ik dit alleen bij bepaalde contactpersonen heb, maar (schijnbaar) willekeurig.

Ik heb de opties van zowel Messenger als MSN Plus! doorlopen en kan daar niets tussenvinden, ook de GoT search bracht geen uitkomst bij enkele zoektermen als "start menu messenger weg" ed., enkel 100den topics over hoe MSN uit XP verwijderd zou moeten worden. Iemand een idee?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Heb je niet de XP optie voor het groeperen van taakbalk-items bij te weinig ruimte aan staan?

Download my music on SoundCloud

• sdomburg
dominic schreef op 13 April 2003 @ 14:22:
Heb je niet de XP optie voor het groeperen van taakbalk-items bij te weinig ruimte aan staan?
Nope, dan zou er ook wel een groep staan met alle berichten bij elkaar, nu is het zo dat sommige berichten gewoon niet verschijnen.

• sdomburg
* sdomburg

Au!

:+

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Weet je zeker dat het alleen bij Messenger gebeurt en niet ook bij andere programma's?

• sdomburg
MrEdge_ schreef op 14 April 2003 @ 12:50:
Weet je zeker dat het alleen bij Messenger gebeurt en niet ook bij andere programma's?
Ja, ik heb dit al een aantal weken en heb het nooit ergens anders bij gemerkt :)

• sdomburg
* sdomburg

• sdomburg
Schopperdeschop!

Verwijderd

Ik zou toch eens proberen om msn eens opnieuw of overnieuw te installen :)

Verwijderd

Ik mag hopen dat hij dat al gedaan heeft :X

• sdomburg
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 19:33:
Ik mag hopen dat hij dat al gedaan heeft :X
Juist.

Verwijderd

ik zou de boel ff helemaal de-installeren en opnieuw installeren en anders ff kijken of het probleem er ook is bij messenger 4.7

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Misschien loopt je taakbalk vast als je MSN open hebt staan (had ik namelijk veel).
Valt op te lossen door;
Klik op Start
Rechtermuisklik op 'Deze Computer'
Kies 'Beheren'
Ga naar 'Services en Toepassingen' en dan 'Services'
Kies voor de volgende 2 items 'Eigenschappen' en dan 'Opstarttype - Uitgeschakeld':
'Universele Plug & Play Apparaathost' en
'SSDP Discovery-service'

Ik heb het gedaan en heb niets fouts gemerkt ivm P&P en SSDP... dus is het proberen waard...

• sdomburg
pEeDy16 schreef op 17 April 2003 @ 19:45:
Misschien loopt je taakbalk vast als je MSN open hebt staan (had ik namelijk veel).
Valt op te lossen door;
Klik op Start
Rechtermuisklik op 'Deze Computer'
Kies 'Beheren'
Ga naar 'Services en Toepassingen' en dan 'Services'
Kies voor de volgende 2 items 'Eigenschappen' en dan 'Opstarttype - Uitgeschakeld':
'Universele Plug & Play Apparaathost' en
'SSDP Discovery-service'

Ik heb het gedaan en heb niets fouts gemerkt ivm P&P en SSDP... dus is het proberen waard...
Gedaan en tot mijn spijt werkt dit niet :(

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
probeer anders een andere versie, oudere versies kun je downloaden bij http://www.oldversion.com/
Pagina: 1