Ik krijg het maar niet voor elkaar, en mijn Ata66 is nu sneller dan mijn Ata 100 weet iemand een oplossing? ik heb een A7v met een amd rekenmachine
Verwijderd
ik heb exact hetzelfde probleem. Zelfs met de nieuwste drivers is het nog niet opgelost! De harddisk op ata 100 blijft langzamer dan ata 66. Wie heeft dit ook???en wie helpt???
amd850,asus a7v
amd850,asus a7v
ik denk dat de helft van de tweakers hem hier goed hebben lopen en de andere helft geen asus bordje heeft.
wat is traag (pc opstarten, programma's opstarten, benchmarks), welke bios, os, drivers gebruik je welke ide aansluiting, kabel stekker gebruik je , wat zijn je bios-instellingen.
als je op dit soort vragen antwoord geeft zijn er mensen die je misschien verder kunnen helpen.
suc6
wat is traag (pc opstarten, programma's opstarten, benchmarks), welke bios, os, drivers gebruik je welke ide aansluiting, kabel stekker gebruik je , wat zijn je bios-instellingen.
als je op dit soort vragen antwoord geeft zijn er mensen die je misschien verder kunnen helpen.
suc6
hmm mijn promise ATA 100 draait perfect, maar ik draai em op een BX bordje met een P2 450 win2K advanced
mischien te maken idd met chipset??
mischien te maken idd met chipset??
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ik heb een Asus A7V rev 1.02 en een IBM 307030 met de nieuwste Promise driver 1.60 build 25 en geen problemen meer,daarvoor wel.
toen ik driver versie 1.60 build 32 erop zette, toen bootte mijn hele win2k niet meer 
ik heb alles opnieuw moeten installeren
(niets deed het meer, 'safe-mode' of 'last-known-good-config' etc. ook niet)
met 1.60 build 25 heb ik geen problemen, eigenlijk nooit getest of ATA66 sneller is (ik heb 'gewoon' ATA66 schijf, een Quantum) maar het voordeel van dubbele controller is, dat je 4 masters hebt (of in mijn geval 3)
(als je je promise uitzet, dan boot je PC 'natuurlijk' sneller, want hij hoeft je promise niet meer te vinden)
ik heb alles opnieuw moeten installeren
(niets deed het meer, 'safe-mode' of 'last-known-good-config' etc. ook niet)
met 1.60 build 25 heb ik geen problemen, eigenlijk nooit getest of ATA66 sneller is (ik heb 'gewoon' ATA66 schijf, een Quantum) maar het voordeel van dubbele controller is, dat je 4 masters hebt (of in mijn geval 3)
(als je je promise uitzet, dan boot je PC 'natuurlijk' sneller, want hij hoeft je promise niet meer te vinden)
Ik heb ook een ASUS A7V met een ATA66 IBM disc
en driver build 19 en hij doet het wel maar of hij sneller is ???? (DUNNO)
www.tradealliance.nl
Verwijderd
moet meet je dat.....eigenlijk?
ik heb zelf A7V met IBM DTLA ata 100 harde
schijf maar voor m'n gevoel werkt die niet snel genoeg
ik heb zelf A7V met IBM DTLA ata 100 harde
schijf maar voor m'n gevoel werkt die niet snel genoeg
Ik gebruik driver build 25 , werkt bij mij sneller als udma 66(marginaal) , kan je zien in sisoft sandra drive-benchmark , die van mij komt op 13500 of zoiets en de udma 66 op 13000 , wel klein verschil,maar wel sneller.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Pagina: 1