Ik heb een paar xvid films gedownload en die kon ik vervolgens niet afspelen. Toen heb ik een aanta codecs geprobeert maar geen van allen werkt. Toen heb ik andere topics gelezen over xvid problemen, en verschillende oplossingen die daar stonden geprobeert maar hij speelt nog steeds niet goed af. De enige manier die wel gedeeltelijk werkte was "ffdshow" installeren. De films spelen nu wel af, maar de kleuren oranje en rood zijn omgedraaid. Alles wat blauw hoort te zijn is oranje en alles wat oranje hoort te zijn (Zoals gezichten) is blauw....
Ik heb wel voordat ik ffdshow installeerde alle oude codecs ge-uninstalleerd.... toen speelde hij wel af maar kreeg ik blauwe gezichten dus heb ik daarna ook een divx codec geinstalleerd omdat sommigen dat ook aanraden, maar ik heb dus nog steeds blauwe gezichten en dingen die blauw horen te zijn zijn oranje.
Ook gebruik ik Xp, zou dit er wat te maken mee kunnen hebben??
Heeft 1 van jullie dit zelfde probleem ook gehad? en hoe hebben jullie het opgelost? alvast bedankt
Ik heb wel voordat ik ffdshow installeerde alle oude codecs ge-uninstalleerd.... toen speelde hij wel af maar kreeg ik blauwe gezichten dus heb ik daarna ook een divx codec geinstalleerd omdat sommigen dat ook aanraden, maar ik heb dus nog steeds blauwe gezichten en dingen die blauw horen te zijn zijn oranje.
Ook gebruik ik Xp, zou dit er wat te maken mee kunnen hebben??
Heeft 1 van jullie dit zelfde probleem ook gehad? en hoe hebben jullie het opgelost? alvast bedankt