Weet iemand hoe het nou zit met Pool Of Radiance 2? Ik heb er een HELE tijd geleden nog wat over gelezen maar nooit meer gezien of het is uitgebracht. Hebben ze 'm gecanceld ofzo?
Ik ben bang dat die er niet meer zal komen. Pool of Radiance 1 viel tegen en is allang weer vergeten, het spel heeft dus weinig verkocht en dat maakt de kans op een vervolg stukken kleiner.
The devil is in the details.
Hmm, ik denk dat het eigenlijk over Pool of Radiance 3 gaat, aangezien Pool of Radiance (het orgineel dus) uit 1988 komt, Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor, die uit 200 komt is dus eigenlijk Pool of Radiance 2, deze viel ook zeer tegen...
offtopic:
Neverwinter Nights die we nu kennen is eigenlijk ook een vervolg, ergens eind jaren '80 was er ook al een Neverwinter Nights
Neverwinter Nights die we nu kennen is eigenlijk ook een vervolg, ergens eind jaren '80 was er ook al een Neverwinter Nights
dus the ruins of myth drannor bedoel ik, maar is die al uit dan? Die stond bekend onder de naam Pool Of Radiance 2:Ruins of Myth Drannor
geweldig
geweldig
Daar had ik het dus over, ik dacht dat je het over het vervolg daarvan had 
Ruins of Myth Drannor is inderdaad al uit, maar zoals ik zei viel die erg tegen. En hij is nog amper te krijgen, hij verdween al snel uit de winkels.
Ruins of Myth Drannor is inderdaad al uit, maar zoals ik zei viel die erg tegen. En hij is nog amper te krijgen, hij verdween al snel uit de winkels.
The devil is in the details.
O das klote dan, maar dan ga ik ff zoeken want de screenshots zagen er geweldg uit. Kan ik niet ergens een demo vandaan halen ofzo?
The Ruins of Myth Drannor is al in 2000 uit gekomenVerwijderd schreef op 13 april 2003 @ 14:19:
dus the ruins of myth drannor bedoel ik, maar is die al uit dan? Die stond bekend onder de naam Pool Of Radiance 2:Ruins of Myth Drannor
geweldig
Edit:
Even gezocht maar bij http://www.nedgame.nl verkopen ze Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor nog (gewoon onder Pool of Radiance, dus niet met subtitel of deel nmr.
[ Voor 22% gewijzigd door White Dust op 13-04-2003 14:27 ]
* LordMithril heeft em nog als je intresse hebt 
schop me maar ff een mailtje
[edit]
jep
kep em idd nog 
zal ff kijken voor je of ik de cddoos en t boekje ook nog heb..
schop me maar ff een mailtje
[edit]
jep
zal ff kijken voor je of ik de cddoos en t boekje ook nog heb..
[ Voor 40% gewijzigd door LordMithril op 13-04-2003 14:35 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
komt er eigenlijk nog wat leuks aan in de geest van AD&D ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Pagina: 1