Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Verander Thermaltake E-LED op de Xaser III naar eigen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:32
Ik heb al een tijdje terug een Xaser III V1000A bij Salland besteld (maar door leveringproblemen nog niet binnen). Ik vind dit één van de mooiste premodded cases die ik heb gezien, alleen vond ik het zo jammer van die zogenaamde "mooie" E-LED. Nu heb ik op de Thermaltake side gezien dat je dat ding kunt veranderen naar je eigen ontwerp. http://www.thermaltake.com/products/perfectlight/xview.htm Alleen waar is dit ding te koop :?

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/xaser3/xview/show.jpg

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan toch sheets pakken en die er tussen plakken :?
Nu nog een printer die daar mooi op kan printen, en klaar ben je.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

yup, volgens mij kan je zo'n cd met software kopen, en dan zelf plaatjes uitprionten op sheets, en die erin schuiven :)

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

sleeping_hollow schreef op 13 April 2003 @ 14:43:
yup, volgens mij kan je zo'n cd met software kopen, en dan zelf plaatjes uitprionten op sheets, en die erin schuiven :)
je bedoelt photoshop? :P

Ik neem aan datt gewoon op het goede formaat uitprinten en uitknippen is :)

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

jongejong.....
gewoon een plaatje zoeken in word zetten ff paar keer test printen als hij dan het juiste formaat heefd dan op een sheet uitprinten.
b.t.w. ik heb nog wel een paar velletjes liggen (ik hoop dat je op dit forum mag traden)

Verwijderd

BJDI schreef op 13 April 2003 @ 20:03:
b.t.w. ik heb nog wel een paar velletjes liggen (ik hoop dat je op dit forum mag traden)
Eigenlijk niet ;) Ff via mail vragen ofzo, als hij het het wil iig

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

lijkt me idd gewoon een kwestie van sheetprinten op het goeie formaat... ik wil m wel even voor je opmeten ;)

40x140 mm.....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

De cd met software en de printbare transparenten zitten in het set. Bij aanschaf heb je dus alles gelijk bij elkaar :)

Volgens mij staat hij er in de pricewatch tussen :? ff tjekken zou ik zeggen :)

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

als je belangstelling hebt mail dan naar: a58990898039809@hotmail.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 21:04:
De cd met software en de printbare transparenten zitten in het set. Bij aanschaf heb je dus alles gelijk bij elkaar :)

Volgens mij staat hij er in de pricewatch tussen :? ff tjekken zou ik zeggen :)
waarom zou je dat kopen als je ook gewoon een printbaar sheetje van bijv de hema hetzelfde bereikt? Gewoon leuk plaatje op maat maken en op sheet printen, uitprinten en klaar is [de topicstarter].

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

*wdekreij krijgt opeens een leuk idee voor een mod, na de mod waar wdekreij nog aan moet beginnen*

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

Je kan het ook gewoon op een normaal A4-tje printen en dan bij de fotowinkel op een sheet laten zetten. Je kan met je gewone printer ook wel op een sheet printen, maar dan hoef je het maar aan te raken, of je veegt de hele bende al weer doormekaar...

• SmauG
  • Laatst online: 11-01-2022
hoe gah je fans in de voorkant monteren vraag ik me af???? het lijkt er sterk op dat het daar helemaal dicht is... en premodded is leuk... maar of deze ook effectief is? 8)7

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:54

DinX

Motormuis

Goku333 schreef op 13 April 2003 @ 23:55:
Je kan het ook gewoon op een normaal A4-tje printen en dan bij de fotowinkel op een sheet laten zetten. Je kan met je gewone printer ook wel op een sheet printen, maar dan hoef je het maar aan te raken, of je veegt de hele bende al weer doormekaar...
Als je fatsoenlijke transparanten neemt kan je dat ook met eender welke printer zonder dat het uitloopt hoor.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

SmauG schreef op 14 april 2003 @ 00:39:
hoe gah je fans in de voorkant monteren vraag ik me af???? het lijkt er sterk op dat het daar helemaal dicht is... en premodded is leuk... maar of deze ook effectief is? 8)7
hmm beetje offtopic lijkt me ?? Als je eens wat reviews bekijkt zie je dat het zeer effectief is.... ik heb m zelf ook, nog niet werkend (mis nog mn proc) maar hij is wel degelijk zeer effectief... en de fans in de voorkant... werkt ook heel goed... en echt niet helemaal dicht in tegendeel :P

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 23:29:
[...]

waarom zou je dat kopen als je ook gewoon een printbaar sheetje van bijv de hema hetzelfde bereikt? Gewoon leuk plaatje op maat maken en op sheet printen, uitprinten en klaar is [de topicstarter].
Jah dat weet ik niet :) ik zeg alleen maar dat die dingen in het set zitten.... don't shoot the messenger :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 12:32:
[...]

Jah dat weet ik niet :) ik zeg alleen maar dat die dingen in het set zitten.... don't shoot the messenger :?
niet zo bedoelt ik zag ff niet datt gewoon een mededeling was O-)
T lijkt me wel typisch een geval van te veel betalen voor eigenlijk heel normale spullen :).

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:19
Beetje simpel topic dit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.