Giants:Citizen Kabuto

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Zo, ik heb het spel er weer eens opgegooid, en wat is Giants nog fucking sweet he! topgames blijven topgames, das een feit ! _O_

De graphics die nog steeds hardstikke netjes zijn , Geforce3, AA op 2x, schitterend...en dat geluid, het sfeertje...in level 1 dat je die Dinovogels ziet vliegen enzo {pteronodon's ofzo} of die Ripper vijanden {Aka Tremors} je hoort van een flinke afstand die beesten ondergronds al aankomen, dan die humor erbij
en de characters...wat blijft dit een geweldige game zeg, ik ga gewoon weer eens helemaal overnieuw spelen, de levels van de Meccs blijven gewoon geweldig.

Van dit spel zou ik graag een tweede deel zien, met een hele zooi nieuwe levels voor de Meccs {die zijn het allertofst} en
een volledig nieuw verhaal, dit spel vraagt gewoon om een deel 2, maar ik betwijfel het....voor good o'l times sake een paar screenies erbij....pure topgame dit.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants0902006%2Ejpg+++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09020011%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09020021%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09020022%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09020031%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants0906001%2Ejpg+++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800 Tha loglaunchers, echt humor dat.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants0912003%2Ejpg+++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800 just a matter of being at the wrong place at the wrong time :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09120011%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800 Delphi's levels vond ik een stuk minder actievol en fun
dan die van de Meccs

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09120014%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09120018%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800 Evil straalt ervanaf

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cgiants09120043%2Ejpg++++++++++++++++++++++++++++++++&widthvar=800 Supertof om die stukjes bos te gebruiken als disguise, en ik lag volledig dubbel toen dat beest ineens ging "jodelen" B)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:09

Tarin

Just plain weird.

Timmmmaaaaaay!

Geniaal spelleke, m'n broertje heeft het, ik ga het nog eens installeren als ik m'n pc weer opgeruimd heb.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Giants is inderdaad een geniaal spel. Erg leuk om te spelen, ziet er (nog steeds) erg mooi uit en draait ook op slome PC's. Tijdje geleden nog gespeeld.
Helaas kan ik 'm bijna nergens meer in de winkel vinden, want ik wil 'm erg graag kopen :)
Ik had 'm al gekocht 8)7 :D

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 14-04-2003 15:39 ]

The devil is in the details.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
"Hello there, my name's Achmed. But you can call me Timmy" :D

Ik heb hem ook nog liggen, misschien eens spelen op de volgende LAN party oid :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rafe op 13-04-2003 13:52 ]

Verwijderd

Het leek me altijd een leuk spel, ik heb helaas nooit de full gehad en de demo liep brak op onze oude PC, eens even kijken of ik er aan kan komen :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

* Okyah heeft em hier wel liggen :)
Gekregen bij m'n geluidskaart geloof ik :D
Toch maar eens proberen nog...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Geweldig spel, maar idd die levels met Delphi vond ik gewoonweg crap.
Heb spel dus ook nooit geheel uitgespeeld, alleen de stukken met Meccs en Kabuto.

IK had het spel ergens, maar kan het nergens meer vinden :(

• devilsnight
Ik zag het laatst in een bepaalde winkel liggen voor een freaking 5 euro, zou em bijna dubbel gekocht hebben gewoon om die prijs ;) das echt een weggeef prijs zeg.
ik vond dat stukje zo leuk dat ze het over Kabuto hadden zegt Baz " ok, what the F*** is a Kabuto? ik heb echt vreselijk vaak gewoon dubbel gelegen om die humor in dit spel...
Ik had dit spel los gekocht een tijdje geleden, ik was opzoek naar een leuk nieuw Pc spel,
en zag op IGN een review die verdomd positief was, had wat filmpjes bekeken enzo, dus ik naar de shop en gekocht ...damn ik was echt helemaal overdonderd door dit prachtgamepje.
paar maand later kocht ik een nieuwe grafische kaart, Elsa Gladiac 920 GF3, en daar zat dus de geoptimaliseerde versie van Giants bij, speciaal extra mooi gemaakt voor de Geforce 3, ach heb ik 2X het spel....best leuk eigenlijk. SUPERGAME!

Verwijderd

lol zeker een Nvidia kaart? right? 2x FSAA op die kaarten helpt geen donder lol op m'n 9700 2x is bij jullie 4x (nofi)

best wel gruwie spel vind ik btw :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
zo heb ik vorige week nog ff max payne uit de kast getrokken, ook zo'n game die het herspelen zeker waard is en graphics zijn nog steeds toppie. zeker als ik nu naar van die games kijk als Red Faction 2 gewoon geen verhaal en baggere graphics.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• devilsnight
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 14:35:
lol zeker een Nvidia kaart? right? 2x FSAA op die kaarten helpt geen donder lol op m'n 9700 2x is bij jullie 4x (nofi)

best wel gruwie spel vind ik btw :)
Wat bedoel je nou?

ik heb zelf in m'n bericht gezegd dat ik een Geforce 3 heb, en AA 2x is prachtig, ik heb nergens last van hoor, als het uitzet zie ik wel degelijk kartels, nu behoud ik een mooie framerate, want als ik AA op 4X zet is de framerate geen 40 meer maar eerder 30, en op Quincunx AA wordt het te smooth, textures krijgen dan een iets te gesmolten look.....

anyway,..... ik zit nu in dat level nadat ik m'n kameraad heb terug gevonden, sta bij een gebouwtje met bordje "Sorcha island" erop..normaal ging het spel hier altijd automatisch verder, maar er gebeurd niks, ik kan maar blijven rondlopen terwijl er juist een cutscene moet verschijnen

Verwijderd

Hij probeert op te scheppen met zijn R9700 dat 4x AA bij "ons" er uitziet als 2x AA bij hem.....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 16:13 ]

Verwijderd

Hij wil patsen met zijn radeon 9700, en hij heeft een hekel aan nVidia.

/edit
Precies ja :]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 15:32 ]

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Ik denk dat ie er vanuit gaat dat jij zelf de screens hebt gemaakt :)

Trouwens idd best een leuke game, ik ben er alleen nooit ver mee gekomen. Krijg wel in 1x zwaar zin om 'm weer te installeren. Die humor alleen al is de beste die ik ooit in een spel ben tegengekomen :Y)

Ik, geheel anders

• devilsnight
Nope., geen een screenshot is van mij, in fact...das best even een goed idee! ik maak wel effe wat zo, en ook gelijk wat van mijn grote vriend Kabuto, die gast OWNED :P

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
idd ruig spel ja, heb het een tijdje terug ook gedaan, heb de cd's nog ergens hier liggen denk ik... vooral de humor vond ik vet man. hehe.

• devilsnight
Goed, hier wat screenies directly taken from my PC :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled6%2EJPG&widthvar=800
Kabuto die na een paar smarties groter begint te worden

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled7%2EJPG&widthvar=800
Kabuto met haar 2 kinderen

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled%2EJPG&widthvar=800
Met 2X AA aan

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled2%2EJPG&widthvar=800
met 4X AA aan, en check die framerate, niet super groot verschil, maar toch duidelijk meer schokjes dan, terwijl het er naar mijn mening geen spat beter uitziet,en soms gaat de FPS flink lager terwijl met 2x het lekker stabiel blijft, take that The Watcher :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled3%2EJPG&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled4%2EJPG&widthvar=800

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled5%2EJPG&widthvar=800

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 13-04-2003 18:02 ]

• Albinoraptor
Die bump mapping op Kabuto was toen echt geweldig :D
En als ik het weer zo zie krijg ik weer zin om het te spelen, maar eens goed kijken aan wie ik hem uitgeleend heb :)

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
ik ga hem ook maar weer eens installeren denk :)
als ik zo die screenshots zie

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
toevallig een maandje terug weer gepeeld, echt geweldig! jammer dat soms de savegames verloren gaan als de game weer eens vastloopt :(

• Ramon
  • Nu online
ik wil nogaltijd een keer dit multiplayer proberen, maar niemand wilt :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• devilsnight
Ja de bumpmapping was niet echt goed te zien op mijn shots, hier wel nu :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cpc%5C121%5Clarge%5Cuntitled8%2EJPG&widthvar=800

Maar The Watcher kan zeggen wat ie wil met z'n Radeon en 4X aa, met AA op 2X is niks mis mee. :)

Verwijderd

Idd, met 2x fsaa ziet het er verrassend goed uit moet ik zeggen (en ik ben nog wel radeon aanhanger :))
Mja ik had het ook een keer uitgespeeld en vond dat wel een toffe ervaring... Idd vooral de level met de meccs.. Die humor en de voiceacting is echt one of a kind... Mmmzzz ff cd's zoeken :)
Vooral die Yan de Samurai was lachen. <scheel geoogde yan> "Ah.. Delphi... I see you have a twin sister?"
"No Yan... I haven't" <ogen van yan worden weer 'normaal'> "Ok... Deplhi... you passed the test" :D

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11-2025
Dit spel ownt best wel. Met zen 3en op een helicoptertje zitten en dan proberen kabuto te verslaan.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik snapte alleen geen ruk van Kabuto's controls, vandaar dat ik bijna altijd met de Meccs (choppers in multiplayer!) speelde, alhoewel Delphi's spells ook erg vet waren (die koe-achtige beesten de lucht in lanceren met die wervelstorm spell) :)

Jammer alleen dat er een soort bugje is met mijn Kyro II, waardoor alles enorm bagger loopt, zelfs met alles laag haal ik net aan 30 fps, komt vanwege iets met de z-buffer ofzo :(

[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 13-04-2003 19:33 ]

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

whoa.. nooit echt gespeeld omdat ik destijds (begin 2001) een nogal verouderd systeempje had waar het nauwlijks op liep (10 fps) nu alsnog maar ff geinstalleerd en ik moet zeggen 8) wat een cool spel!

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Wow wat lijkt dat spel erg op sacrafice zeg. :) Het ziet er mooi uit.

Verwijderd

Het is even goed als sacrifice :P Vind ik dan. En ja shiny interplay planet moon --> er zit wel een soort verband tussen; ben alleen ff vergeten hoe het ook weer zat.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 17:04:
Het is even goed als sacrifice :P Vind ik dan. En ja shiny interplay planet moon --> er zit wel een soort verband tussen; ben alleen ff vergeten hoe het ook weer zat.
ik denk dat ze beiden gamedevvers zijn :*)

• devilsnight
Kwam Giants niet eerder uit dan Sacrifice?
en Sacrifice kon mij persoonlijk totaal niet boeien, Giants is where it's
at, ik hoop nog altijd op een tweede deel.......mja....vast niet :(

• Hahn
devilsnight schreef op 14 April 2003 @ 18:33:
Kwam Giants niet eerder uit dan Sacrifice?
en Sacrifice kon mij persoonlijk totaal niet boeien, Giants is where it's
at, ik hoop nog altijd op een tweede deel.......mja....vast niet :(
Giants speel je met één ventje, Sacrifice was meer een RTS, maar dan door middel van één ventje besturen. Sacrifice vond ik ook een leuk spel, maar Giants vind ik wat leuker :)
Maar dat sluit niet uit dat ik ze allebei graag speel/wil hebben. Dat er een Giants 2 komt is inderdaad maar weinig kans op, Giants is niet echt goed verkocht, terwijl het toch een érg goed spel is, wat de meeste mensen hier gelukkig wel weten :)

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

daaf258

For Aiur

Ja dat spel was echt mega. De graphics (op me oude gf2mx) waren wel wat sloompjes maar het zag er allemaal goed uit. Gameplay en humor ook top :).
Helaas is me 2de cd een keer stuk gegaan :( krasje ofzo. Errug jammer want ik had hem nog niet helemaal uitgespeeld, tot aan dat je basis moest bouwen.
Misschien circuleert ie nog op inet kan ik ff een backup downen :o.

Ja dat was een goed spel.

- specs - audioscrobbler -

• devilsnight
Zag net voor de zoveelste keer de intro van Level 1

"don't shut the hatch" what you say? oh shut the hatch?...Bwahaaahaha gewoon super...dan dat stukje dat die Mecc z'n Engelse vlag neerpoot en zo'n vogeltje het weer van de grond jat, geweldig. en eind van level1 dat ie de vogel terugpakt en ook z'n vlag weer in de grond steekt het zijn van die kleine dingen, maar ooooooooooh zo grappig.

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 17:04:
de graphics in Giants en ook de gameplay lijkt ook verdacht veel op MDK en MDK2 (ook van Shiny)

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• Hahn
BdR schreef op 14 April 2003 @ 22:54:
[...]

de graphics in Giants en ook de gameplay lijkt ook verdacht veel op MDK en MDK2 (ook van Shiny)
Een winnende formule moet je niet veranderen :P

MDK en MDK 2 hadden een speciale gameplay die erg leuk was en ook typisch voor Shiny, ik ben blij dat ze dat ook in Giants hebben gestopt :)

• devilsnight
Snap gewoon niet waarom een game als dit niet gigantisch goed verkoopt, en de zoveelste FPS{waar we al zo veel van hebben} op de markt krijgt asociaal veel verkopen. vind dat gewoon niet kloppen,.... alles zit zo goed in elkaar, de graphics, de muziek en geluid, de gameplay, de style , de humor! de first person view is ook perfect, het is gewoon tof om zo nu en dan van camerapunt te switchen, ze zijn alletwee gewoon goed, niks mis mee, geen clipping of shit met lastige camerahoeken, allemaal perfect.

Denk toch wel dat dit een van m'n favo PC games is, vind het gewoon weer zo werelds om dat spel te spelen weer, ik lachtte me net weer slap bij dat stukje van die smarty, heeft eindelijk z'n eten maar z'n WIFE is er niet, get me wife so she make me dinner, {bring back the wife, the man's STARVING} dat level wat je krijgt is ook supertof dan, vet fun om gewoon gevechten te hebben met die Reaper Guards, dat jetpacken doet me ook heel erg aan Tribes denken...
fantastisch mix van allerlei gameplay stylen, en de meccs zelfs ook...die melige grappen van hun tijdens het spelen door, het zorgt voor zoveel gameplezier.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 15-04-2003 00:41 ]

Verwijderd

ben ik het helemaal mee eens! Zo'n spel verdient meer crediet. Toch heb ik mijn bijdrage aan de omzet al gedaan want ik heb het voor 45 euro gekocht en ben er erg blij mee. Heb het in de afgelopen 3 jaar behoorlijk vaak uitgespeeld maar Kabuto blijft verbazen, zeker nu op mijn nieuwe systeem. Vroeger moest dat nog met een GF2mx :D

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

mymind*

A Beautiful Mind

devilsnight schreef op 13 April 2003 @ 14:29:
Ik zag het laatst in een bepaalde winkel liggen voor een freaking 5 euro, zou em bijna dubbel gekocht hebben gewoon om die prijs ;) das echt een weggeef prijs zeg. ...
In welke bepaalde winkel was dit? Door dit topic zou ik hem ook graag willen kopen/proberen aangezien jullie er zo lovend over zijn :)
Bij de FRS zag ik hem zo snel niet (op de site) en bij Dixons kost ie bijna 50 euro's :(

[ Voor 42% gewijzigd door mymind* op 15-04-2003 01:06 ]

Verwijderd

jah bij de V&D vragen ze er ook nog een belachelijke prijs voor. Iets van 39 euro dacht ik :?

Iig is het een geweldig spel; denk niet dat je één van de weinigen bent die het niks vinden ;); dat zijn er volgens mij namelijk maar heeel weinig. 50 Euro is ie denk ik niet waard al was het alleen maar omdat de levensduur niet echt geweldig is maar voor 20 euro zou ik hem absoluut kopen want het is zeker één van de leukste singleplayer campaigns ooit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 01:42 ]

• devilsnight
mymind* schreef op 15 april 2003 @ 01:05:
[...]

In welke bepaalde winkel was dit? Door dit topic zou ik hem ook graag willen kopen/proberen aangezien jullie er zo lovend over zijn :)
Bij de FRS zag ik hem zo snel niet (op de site) en bij Dixons kost ie bijna 50 euro's :(
ga eens naar Elcheapo.nl en zoek giants bij games

NLstore heeft em voor 7.21 euro., dimension plus krijgt binnenkort de classic versie ervan voor 6 euro....ik zou het eigenlijk niet meer weten welke winkel, wel echt even mediamarkt checken he.

• devilsnight
Godverdomme, is het Raven Shield niet die zit te klooien met errors is het GIants wel weer, echt altijd gekloot met die PC's he, deed het spel gisterenavond het nog prima, kom thuis van werk...heb wat andere dingen zitten doen , vanavond wou ik weer Giants doen, vergeet het maar, dikke error...een hoop gelul over onzin , uiteindelijk zit de fout in giants.exe , reinstallen hielp ook geen fuck,...niet te geloven dit...ik weet het ff niet meer.

Verwijderd

Hm, ik ben nog steeds aan het wachten tot ze het spel afprijzen(€22 is veel voor de arme student) want ik vond de demo's werkelijk top!
Goede gamplay, afwisselend, humor, alles gewoon!
Alleen heb ik em dus niet :(

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07-2025

Dracul

Ooh yeah!

Destijds tijden zitten wachten op een patch die de normale versie van Giants omzette naar de speciaal voor de Geforce3 geoptimaliseerde versie. Nu twee jaar later loop ik tegen die patch aan. Je ziet duidelijk het verschil en voor alle Ati bezitters het werkt perfect met mijn Radeon 9800 Pro.

Zie hier http://www.lionking.org/~...sort_order=&Submit=Search

[ Voor 16% gewijzigd door Dracul op 23-09-2003 19:39 ]

Verwijderd

OMFG...dat spel is gewoon mijn ABSOLUTE favoriet..samen met transport tycoon dan :)
alleen kon ik het nooit volledig uitspelen door een vage bug bij de elven :(

edit:
Giants speel je met één ventje, Sacrifice was meer een RTS, maar dan door middel van één ventje besturen.
er zit ook een rts mode in giants...gewoon lang genoeg spelen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 20:36 ]

• unfor
  • Laatst online: 28-12-2025
aah heerlijk, zojuist weer es geïnstalleerd :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronald.dijkstra/giants1.jpg

deed destijds een "upgrade" van een Viper 770 (TNT2) naar een échte Geforce 2 MX voor dit spel :P
Pagina: 1