Ik heb op dit moment het volgenden systeem thuis staan waar ik mee aan videobewerkign doe:
AMD TB 750
448 mb sdram geheugen
Geforce 4 TI-4600 grafischekaart
10 gb hardeschijf voor windows
80 gb hardeschijf voor videomontage bestanden
17 inch tft scherm
Soundblaster live 1024 OEM
24 x brander
DVD-Rom speler
Pinnacle Studio DC 10 plus kaart voor analoge montage
Advance Firewire kaart voor digitale montagen
Studio 7 met alles erop aan eraan
Alles draaid op Windows XP Pro
Nu wil ik deze pc gaan upgraden omdat het monteren nu gewoon te traag gaat en het "berekenen" van een montage van 2 uur gewoon heel erg lang duurd.
Ik wil er een nieuw mobo, processor en geheugen inzetten (misschien nog aan andere dingen die ik kan veranderen?)
Tijden het monteren krijg ik ook telkens vastlopers en andere dingen en overgangen die niet gerenderd worden, wat weer lijdt tot een vastloper tijdens uit voor naar een videonband.
Ik wil dus ook overwegen om een videobewerkingskaart te nemen die alles aankan, dus analoog in en uit, digitaal in en uit, realtime enzo! Maar wat kan ik het beste nemen inclusief software voor het monteren?
ALVAST BEDANKT!
Het budget zal zo rond de 800 euro liggen
AMD TB 750
448 mb sdram geheugen
Geforce 4 TI-4600 grafischekaart
10 gb hardeschijf voor windows
80 gb hardeschijf voor videomontage bestanden
17 inch tft scherm
Soundblaster live 1024 OEM
24 x brander
DVD-Rom speler
Pinnacle Studio DC 10 plus kaart voor analoge montage
Advance Firewire kaart voor digitale montagen
Studio 7 met alles erop aan eraan
Alles draaid op Windows XP Pro
Nu wil ik deze pc gaan upgraden omdat het monteren nu gewoon te traag gaat en het "berekenen" van een montage van 2 uur gewoon heel erg lang duurd.
Ik wil er een nieuw mobo, processor en geheugen inzetten (misschien nog aan andere dingen die ik kan veranderen?)
Tijden het monteren krijg ik ook telkens vastlopers en andere dingen en overgangen die niet gerenderd worden, wat weer lijdt tot een vastloper tijdens uit voor naar een videonband.
Ik wil dus ook overwegen om een videobewerkingskaart te nemen die alles aankan, dus analoog in en uit, digitaal in en uit, realtime enzo! Maar wat kan ik het beste nemen inclusief software voor het monteren?
ALVAST BEDANKT!
Het budget zal zo rond de 800 euro liggen
[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 13-04-2003 13:41 ]