Toon posts:

Apache crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik krijg constant deze error:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ruudkamphuis/error.gif

als ik met XSLT aan de gang ga in PHP

xslt_create(); enz enz...

Is mijn geheugen stuk? Ik heb EasyPHP al opnieuw ingestalleerd.. toen was het even over.. en een paar minuten later was het er weer..

Ik heb dit overgens alleen bij apache..

Iemand enig idee?? Best irri dit

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:24

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Je beantwoord zelf al wat je kunt doen : "Is mijn geheugen stuk?". Nou, dat kan inderdaad best kloppen, verifieer dat dan eerst voor je zo'n topic opent, download Memtest86

[ Voor 7% gewijzigd door Kippenijzer op 13-04-2003 13:01 . Reden: org, com, whatever ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voor diegene die het willen proberen; beide codes worden niet in Google gevonden :D Heb je vaker problemen met Apache of je geheugen? Memtest wel eens gedraaid?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Deze foutmelding kreeg ik ook steeds toen ik mijn windows 2000 alsloot (ook na nieuwe installatie)..
nu draai ik xp en heb ik het probleem niet meer

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 08:21

Stoffel

Engineering the impossible

Spider.007 schreef op 13 april 2003 @ 13:02:
Voor diegene die het willen proberen; beide codes worden niet in Google gevonden :D Heb je vaker problemen met Apache of je geheugen? Memtest wel eens gedraaid?
Nee lijkt me heel sterk dat je daar iets over specifieke geheugen adressen gaat vinden ;)

Je zou met een decompiler/disassembler kunnen kijken wat ie bij die instructie doet, maar persoonlijk zou ik first of all kijken of je geheugen niet een beetje brak is (weet het bijna wel zeker). Als het namelijk aan Apache zou liggen zou je het niet mogen houden na een re-install. Voor de rest nergens last van?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP.. Ik kan op de een of andere manier geen MEMTEST draaien.. en andere scan proggies ook niet .. Hij gaat dan RWRITE doen ofzow.. zodat ie het op diskette zet .. maar hij geeft een error.. RAWRITE FAILIED... maakt niet uit op welke diskette of op welke pc.. Wat nu ? Hoe controlleer ik het nu

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 08:21

Stoffel

Engineering the impossible

Nu volg ik je even niet meer :?
Alle pc's hebben nu problemen met hun geheugen/diskettes volgens jou?

Verwijderd

Topicstarter
nee.. maar ik heb het op 1 pc.. ik heb op die pc geprobeerd om die memtest op diskette te zetten... dat lukte niet ... en toen probeerde ik het op de andere pc.. ook winxp.. en daar lukte het ook niet.. Wat nu.. Ik kan dus niet zo'n diskette maken :(
Pagina: 1