Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik schop hem naar LA .. kunnen anderen ook over mee-discussiëren
[ Voor 64% gewijzigd door BalusC op 13-04-2003 13:31 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
User not allowed or topic doesn't existNitroX_infinity schreef op 13 April 2003 @ 14:04:
Vertel dat maar aan de heren Phreak en AcousE!
[rml][ C&E] Volgens mij hoort dit hier niet.[/rml]
SeM topic gestart door mij, al lang gesloten.
Ik zei het toch AcouSe!

[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 13-04-2003 14:15 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:01
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Aan topic titel te zien SM
mja, achteraf gezien had ik dat kunnen bedenken, maar ik vind dat als je een SM link post in LA dat je dan moet quoten
Opgelost dus..AcouSE schreef op 13 April 2003 @ 14:10:
Hmm, ja... dat grote topic is inderdaad door mij (ism Phreak) gestart in CME... Maar als ik er nu nog eens over nadenk dan hoort het eigenlijk wel in OH.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Dat was in de goede oude tijd, maar nu niet meer (vrees ik).Captain Pervert schreef op 14 April 2003 @ 02:04:
Cases zijn voor Vobisklanten, tweakers hebben toch allemaal een gemodde kast
Als ik modify in Babylon intik:
Dus theoretisch zou alles topics over pre-modded/COTS cases in OH moeten.• modify
v. change, adjust, adapt;
limit, qualify (Grammar);
reduce, moderate;
become changed;
be modified
Mensen die voor een halve eurocent een 18u 19"-rack zoeken oid
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
"Ik zoek een case met maarliefst 4 externe 3½"-jes en ruimte voor een groot dual cpu board" doet me meer aan OH denken maar "Ik zoek een mooie alu case waarvoor premod sidepanels te krijgen zijn" vind ik meer CME...
Vecht t maar lekker uit, ik hoor t wel
En wat betreft premodded cases: in CME mag een show-off topic met een onveranderde premodded kast van mij keihard dicht. Als je enkel lampjes, fans, etc.. hebt toegevoegd, dan mag het van mij in [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml]
[ Voor 46% gewijzigd door BalusC op 14-04-2003 18:24 ]
Verwijderd
Hmm.... nee, want pre-modded dan is er niks aan veranderd, maar komt het toch zo uit de fabriek rollen?AcouSE schreef op 14 April 2003 @ 09:26:
Persoonlijk vind ik een kast met kant-en-klaar window niet gemod.
Als ik modify in Babylon intik:
[...]
Dus theoretisch zou alles topics over pre-modded/COTS cases in OH moeten.
• Cases horen dus in OH, zolang ze ongemod zijn of in mindere mate alleen kant-en-klaar gemod zijn. (Bijv. case met een window direct uit de winkel).
• Kleine mods (bijv. het plaatsen van 2 CCFLs en 2 CCFL lighted fans in je aluminium case met pre-modded-window) horen in het kleine-mods topic.
• Het grote "Welke case is dit"-topic past misschien beter in OH. Ik neem contact op met de crew van de HW-vuilnisbak en overleg even of we hem moven ofzo
• CME blijft gewoon CME
/afgehandeld
Hé .. Waar ken ik dit van .. ??• Kleine mods (bijv. het plaatsen van 2 CCFLs en 2 CCFL lighted fans in je aluminium case met pre-modded-window) horen in het kleine-mods topic.
[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 15-04-2003 09:05 ]
Dit topic is gesloten.