Gisteren een bluetooth usb van sitecom gekocht maar ik krijg geen verbinding met Nokia 6310I ( bekend probleem is een oplossing voor ) maar ik krijg ook geen verbding met me ipaq 3970. elke keer als ik op me ipaq de services wil ophalen van me computer , krijg ik een error en sluit hij gelijk al me bluetooth software op me ipaq waardoor ik steeds een reset moet doen. heeft iemand anders dit probleem??
Ik heb de nieuwste drivers en hier komt het probleem wel maar bij de oudere drivers is het probleem er niet. Heb wel de nieuste drivers nodig als ik me nokia ooit nog aan de praat kan krijgen weten jullie een goede oplossing. De dongle terug brengen en geld terug vragen en een andere bluetooth kaart kopen of zijn er andere oplossingen?
Ik heb de nieuwste drivers en hier komt het probleem wel maar bij de oudere drivers is het probleem er niet. Heb wel de nieuste drivers nodig als ik me nokia ooit nog aan de praat kan krijgen weten jullie een goede oplossing. De dongle terug brengen en geld terug vragen en een andere bluetooth kaart kopen of zijn er andere oplossingen?