Ik heb een klein netwerkje gaande en zou graag de internet verbinding op de hoofd computer willen beveiligen met een paswoord zodat er geen internet verbinding onder mogelijk is. Ik draai windows xp onder en boven windows2000. Ik dacht op het eerste gezicht dat ik gewoon een profiel kan aanmaken in windowsxp met een wachtwoord en dat er gewoon de standaard login systeem op komt als je je computer herstart maar dan lijkt het me dat ik boven geen internet verbinding heb doordat de drivers etc niet geladen zijn.
Dus ik vraag me af hoe ik dit het makkelijkst kan bereiken. Het zit zo dat mijn broertje te lang achter de computer zit te msn'en en ut2003 te spelen, mijn moeder wilt dus dat er een wachtwoord opkomt waardoor hij het spel niet meer kan spelen. Maar dat er nog wel een internet verbinding boven mogelijk is, dus dat het netwerk gaande moet blijven.
Thanx.
Dus ik vraag me af hoe ik dit het makkelijkst kan bereiken. Het zit zo dat mijn broertje te lang achter de computer zit te msn'en en ut2003 te spelen, mijn moeder wilt dus dat er een wachtwoord opkomt waardoor hij het spel niet meer kan spelen. Maar dat er nog wel een internet verbinding boven mogelijk is, dus dat het netwerk gaande moet blijven.
Thanx.