Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Suggestie voor foratoegang en topictitels

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nog wel eens dat er in bepaalde fora, bijvoorbeeld LA, links worden geplaatst naar topics. Soms heb ik geen toegang tot het forum waar die topic instaat, en dan irriteer ik me er wel eens aan omdat ik niet goed weet waar het over gaat. Ook klik je dan voor niks op zo'n link. Het zou wel handig zijn als je aan de link kunt zien dat je geen toegang hebt tot het forum waar een topic staat.

Nou is het wel handig dat op dit forum links naar topics veranderen naar de titel van topic (
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/656270
wordt "Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 10-4-2003*"). Nou dacht ik, is het mogelijk dat als je geen toegang hebt tot een forum waar een topic instaat, dat de link naar een topic niet wordt omgezet naar een naam?

Dus als in bovenstaand voorbeeld, als ik geen toegang heb tot MED, dat er:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/656270

staat en niet:
"Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 10-4-2003*"

Hoop dat het een beetje duidelijk is, want heel veel beter kan ik het niet uitleggen :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ja en als een topic nou naar het crewforum gaat waar jij niets mee te maken hebben zou je de titel nog kunnen zien enzo ;)
Denk niet dat het zal worden ingevoerd ;)

Verwijderd

Topicstarter
:?

Ik bedoel dus, dat als een topic ergens staat waar je geen toegang tot hebt, dat je dan alleen de URL ziet, en niet de naam van een topic.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Berichten worden 1-malig geparsed. Diegene die het bericht post, wordt gecontroleerd of de gebruiker het bericht mag lezen en vv wordt de link wel of niet omgezet. Als het niet mag wordt het iets in de strekking van 'Topic ...' waarbij ... het nummer van het topic is.
We gaan niet elk bericht opnieuw parsen om te kijken of iemand er wel of niet in mag.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.