Ik zou een CD willen omzetten naar MP3 maar bij sommige tracks begint de CD-speler vanaf -0:06 of -0:03 en daar wordt er al muziek gespeeld. Hoe kan ik die meekrijgen in het mp3-bestand?
[q=http://gathering.tweakers.net/forum/faq]• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
• Plaats je topic in het juiste forum.
• Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.

Heb je bijvoorbeeld al andere programma's gebruikt? Mijn favoriet is EAC; die is wel te vinden via Google
. Begint jouw programma automatisch op 0:00 met rippen? Is dat niet in de instellingen te tweaken?
• Plaats je topic in het juiste forum.
• Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
Heb je bijvoorbeeld al andere programma's gebruikt? Mijn favoriet is EAC; die is wel te vinden via Google
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate