Het is toch wat he, branden onder XP. Ook ik was een van de ongelukkigen die zijn/haar brander maar niet aan het werk kon krijgen. Uiteindelijk is het allemaal wel gelukt door het spul op PIO te zetten.
Maar dit is natuurlijk maar een halve oplossing. Ik heb potdomme een 40 speed brander en nu kan ik maar branden op 11 speed maximaal. Waar ik ook zoek, ik krijg nergens een bevredigend antwoord op dit probleem.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
*IDE kabels verwisseld
*Brander alleen op IDE kabel gezet
*updates, firmware en nieuwste versies van verschillende brandprogramma's geïnstalleerd (nero, ECDC en andere)
*win98 geïnstalleerd , en ja hij werkt hier als een zonnetje, maar ik wil onder XP branden!
*cleane install gedaan
*en dit alles in verschillende combinaties gedaan
zoals gezegd werkt dus alleen het PIO verhaal, maar ik wil ÉN onder XP ÉN op 40 speed kunnen branden!
wie o wie o wie kan mij helpen....
specs:
TDK 40/12/48 brander
Thunderbird 1Ghz op Abit KT7A-Raid mobo
512mb SDRAM PC100
Maar dit is natuurlijk maar een halve oplossing. Ik heb potdomme een 40 speed brander en nu kan ik maar branden op 11 speed maximaal. Waar ik ook zoek, ik krijg nergens een bevredigend antwoord op dit probleem.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
*IDE kabels verwisseld
*Brander alleen op IDE kabel gezet
*updates, firmware en nieuwste versies van verschillende brandprogramma's geïnstalleerd (nero, ECDC en andere)
*win98 geïnstalleerd , en ja hij werkt hier als een zonnetje, maar ik wil onder XP branden!
*cleane install gedaan
*en dit alles in verschillende combinaties gedaan
zoals gezegd werkt dus alleen het PIO verhaal, maar ik wil ÉN onder XP ÉN op 40 speed kunnen branden!
wie o wie o wie kan mij helpen....
specs:
TDK 40/12/48 brander
Thunderbird 1Ghz op Abit KT7A-Raid mobo
512mb SDRAM PC100