Toon posts:

Club3D Ati Radeon 9700 dood :-(

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de topic zegt eigenlijk al genoeg :(

Sinds een maandje heb ik dus een radeon en die heeft gisteren zomaar de geest gegeven! Mn systeem wilde niet meer posten, en zelfs bij cpu, ram en ide-detectie als je je pc aandoet ging alles al fout, rare tekens enzo...

Naar de winkel geweest , en enige wat ze konden zeggen is dat ze hem RMA gingen terugsturen :(

Kon wel een tijdje duren, en ik kreeg geen gelijkwaardig product mee terug :(

Ik vind dit dus echt een superslechte service van Computerland, en zal daar dan ook nooit meer iets kopen!!

weet iemand hoelang dat RMA kan gaan duren , want ik vind dit echt doltriest...
300 euro betaald als arme student, en dan een tijdje niet kunnen gamen

Verwijderd

bij mij duurde het 10 werkdagen

Verwijderd

Topicstarter
was bij jou je club3d ook zo snel kapot dan?

Ik weet wel dat mijn club3d standaard oc-ed was naar 324/297 , maar ik had nooit last van artifarcts ofzo...

Verwijderd

Nee ik had gewoon brak geheugen erop zitten, en ik had alles standaard. Als ik twee schermen er aan hing ging die over zijn nek!

Verwijderd

Wat voor kaart heb je er dan terug voor gehad? Vind trouwens wel heel raar dat ie ineens stuk is, niks geroken toen dat ding kapot was?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 11:41:
Wat voor kaart heb je er dan terug voor gehad? Vind trouwens wel heel raar dat ie ineens stuk is, niks geroken toen dat ding kapot was?

Hij heeft helemaal geen vervangende kaart terug gekregen daarom zegt hij ook dat Computerland een slechte service heeft. Lezen is ook moeilijke vak :o

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:33
bij mij was mijn gf 4 ti4200 128 mb ook stuk, elke keer als hij warm werd was het PATS.
Toen bleek ik een fout in de heatsink te hebben dat kortsluiting maakte en ik moest 14 dagen met een gf2 leven :/

If it aint broke, fix it till it is!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar GOT is geen klaagbaak ..

Gecondoleerd met je verlies en veel sterkte / succes met de afhandeling :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.