Na 4-5 uur te hebben getroubleshoot, getweaked en gegoogled ben ik het zat. Ik sta nu echt op het punt m'n Audigy 2 kaart het raam uit te pleuren. Misschien kunnen jullie mij helpen?
M'n configuratie:
MSI 648 MAX P4 S478 3xDDRam 533FSB
Intel P4 2,8 Ghz
Dim 512MB PC2700 DDram 333
SoundBlaster Audigy 2
Creative Inspire 6.1 6700
AGP8 ATI Radeon 9700PRO 128MB
Het probleem: Als ik de drivers installer via de installatie van de CD gebeurd er weinig. Er blijft een onbekende device genaamd 'Multimedia Audio Controller' staan. Hoe vaak ik de install ook draai. Er worden geen foutmeldingen gegeven.
Als ik de drivers rechtstreek via device manager probeer te updaten, en ik verwijs naar de files op de CD begint deze met installatie en herkent ie de audigy waarachtig. 2 seconde later knalt ie er echter uit met de fout:
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=805
Deze fix (tweaken van registry) helpt niet! Wat ik ook probeer: The data is invalid blijft maar terugkomen.
Heeft iemand enige idee wat dit zou kunnen zijn?
Heeft iemand enig idee hoe ik m'n configuratie voor Audigy 2 gebruik moet tweaken?
Waarom zijn bananen krom?
M'n configuratie:
MSI 648 MAX P4 S478 3xDDRam 533FSB
Intel P4 2,8 Ghz
Dim 512MB PC2700 DDram 333
SoundBlaster Audigy 2
Creative Inspire 6.1 6700
AGP8 ATI Radeon 9700PRO 128MB
Het probleem: Als ik de drivers installer via de installatie van de CD gebeurd er weinig. Er blijft een onbekende device genaamd 'Multimedia Audio Controller' staan. Hoe vaak ik de install ook draai. Er worden geen foutmeldingen gegeven.
Als ik de drivers rechtstreek via device manager probeer te updaten, en ik verwijs naar de files op de CD begint deze met installatie en herkent ie de audigy waarachtig. 2 seconde later knalt ie er echter uit met de fout:
De 'data is invalid' fout blijkt na op deja.com gezocht te hebben een veelvuldig voorkomende fout, en er was ook een fix voor:There was a problem installing this hardware:
Creative Audigy Audio Processor (WDM)
An error occured during the installation of the device.
The data is invalid
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=805
Deze fix (tweaken van registry) helpt niet! Wat ik ook probeer: The data is invalid blijft maar terugkomen.
Heeft iemand enige idee wat dit zou kunnen zijn?
Heeft iemand enig idee hoe ik m'n configuratie voor Audigy 2 gebruik moet tweaken?
Waarom zijn bananen krom?