Toon posts:

semi-draadloos internet en printer delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Heb al veel gesearched en gesuft, maar mijn vraag is waarschijnlijk te simpel, kan geen antwoord vinden.
Denk a.u.b. even met me mee:

Mijn printer is nu met draadje aan pc verbonden. Pc is met draadje aan moden verboden ( interent via de kabel) Nu komt er een w-lan laptop bij, die ik draadloos internet en printer wil laten delen. Ik wil de pc niet altijd aan moeten hebben staan en wil de pc niet draadloos maken ivm kostenbeheersing. Daarvoor had ik de volgende oplossing bedacht:

Sitecom wireless broadband homestation (AP, router en print server in een) aan modem hangen, printer en PC met draadje aan homestation hangen. Volgens mij kan ik dan zowel met de pc (met draad) als met de laptop (zonder draad) gebruik maken van de printer en internet, of is dat te simpel gedacht?

Bedankt voor het meedenken, groetjes van Esther :>

Verwijderd

collega van mij heeft ook zoiets aangeschaft.
router aangesloten op chello modem.
draadloze connectie naar laptop en pc.
printer op de router aansluiten.
internet en printer werken op pc en laptop!! (instellingen weet ik helaas niet, maar zo kan het dus wel!)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi CBS!
Da's mooi. Zou het uitmaken dat de connectie naar laptop wel draadloos is, maar de connectie naar PC niet?
Let it shine....
greetzzz Esther

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
zou niets uitmaken. Wat ik wel heb gelezen hier laatst is dat iemand niet de andere computer kon benaderen. Erg vreemd was dat maar dat hoeft bij jouw ook niet te gebeuren.

Printer en internet werkt op beide zoiezo

CISSP! Drop your encryption keys!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:04

SED

Let op niet alle printers worden volledig ondersateund in een dergelijke situatie. met name de specifieke windows printers willen niet goed werken zo. ( printers die geen dos mode meer ondersteunen)

Copyright and left by SED...