Toon posts:

K00pvraag: Welke Iomega Zipdrive ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dush ik ga "een" zipdrive kopen, omdat:

1. op de universiteit het +200 kbps d/l :9 (Counterstrike) is EN thuis maar 6/8 kbps..:Z
2. ik dan grotere practicumfiles kan meenemen nar dezelfde universiteit.. :)
3. eventueel MP3's en meer troep kan bewaren zonder m'n HD vol te storten..

Op de universiteit hebben ze 100mb ZIPdrives, maar een 250mb ZIPdrive leest die ook (bijvoorbeeld thuis)..
Is het nou de moeite waard om een 250mb aan te schaffen of moet ik gewoon voor de (goedkopere) 100mb gaan ?? :?
Bovendien zou ik thuis dan minder kunnen "backuppen".

Intern wordt het sowieso, maar hoe kom ik aan zo'n 5,25">>3,5"-Slot-converter-whatever, want mijn HQ08 heeft (!!!) M44R 1 3,5"-slot, terwijl de MIDI-versie er wel twee heeft!
>:) |:( >:)

Mijn systeem:

AMD Thebird 900
128mb SDRAM@133
20,4Gb HD..waarvan 3Gb resered for Linux
SBlive!1024
Ati Radeon 64
3,5" FDD

Win98SE

Khoor het wel...

P>S> Zijn de Sitecom 10/100 Mbit netwerkkaarten goed?? Wel lekker goedkoop namelijk...LOL

Verwijderd

Voordat je tot aankoop overgaat, overweeg even of je vaak bestanden hebt die groter zijn dan 100 MB, in dat geval zou ik 250 ZIP kopen, ook vanwege het feit dat computers zeker in de toekomst niet meer zo kijken op een paar MB of minder, grotere appl. grotere doc.

Please find out for yourself, it's only a suggestion ;)

• Skidsteer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 11:59
Hehe, ik zei toch dat je een midi moest nemen? (8>

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 15:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

over dat frontje
dat zit er standaard bij, ook bij de oem versie.
ik heb ook zon ding erin zitten, is wel handig, maar het kost wel weer een aansluiting, dus kan nu geen schijf oid meer kwijt.

maar werkt wel tof :9

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

botoo

💀 too old to die young

Wegschrijven met een 250ZIP drive naar een 100 schijf gaat wel 9 keer langzamer dan in een 100ZIP drive. Het is dus wel backwards compatible maar toch niet echt zo lekker :(
Zelf heb ik op 2 pc's een 100 en een 250 drive, als ik het opnieuw zou doen zou ik liever in beide pc's dezelfde hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:53
Ik zou in elk geval niet zo'n pleuristrage Zip met parallelle kabel kopen. Ik heb zelf een (paarse) interne SCSI Zip van Iomega en die bevalt me uitstekend. Helaas zijn interne SCSI exemplaren niet meer te koop. Er zat een bracket bij. In mijn geval dus ook een paarse. Niet zo mooi dus in m'n HX-08 :(

Verwijderd

Topicstarter
:o TnX ieder1 :o

Ik denk dat het de 100mb Intern wordt.. ;)
..
Bespaart me weer geld!!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Even bellen naar IOmega, ik kreeg zonder moeite een grijze convertor.
Pagina: 1