Toon posts:

backup belangrijke emails

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig geweest met backuppen van belangrijke emails.
nu is mijn vraag,
is het mogenlijk om een hotmail account te backuppen via outlook in 1 klap.
zodat ik laten de complete content terug kan leze incl. bijlages ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als het goed is kan je gewoon bij Bestand > Postvak Exporteren de hele zooi wegschrijven... al geprobeerd?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Outlook Express heeft wel een Hotmail functie en dan kan je je complete hotmail map eerst lokaal zetten en dan easily backuppen :/

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
jah maar dan kan je volgens mij alleen maar exporteren naar microsoft outlook en een ander proggy maar niet gewoon naar hd. :(

• The Quizmaster
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:22
Je kan de map waarin de email opgeslagen wordt zelf bepalen. Zet die map op een makkelijk toegankelijke plaats, en maak er regelmatig een kopietje van. Snel, safe, simpel...

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 23:44:
jah maar dan kan je volgens mij alleen maar exporteren naar microsoft outlook en een ander proggy maar niet gewoon naar hd. :(
Gewoon exporteren naar een bestand en dan daarna weer importeren... maar je wilt het dus als losse (Leesbare) files begrijp ik?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

dreeke schreef op 12 April 2003 @ 23:48:
[...]

Gewoon exporteren naar een bestand en dan daarna weer importeren... maar je wilt het dus als losse (Leesbare) files begrijp ik?
Dat is volgens mij onmogelijk; of je moet een CSV gaan gebruiken; maar ook hier heb je een programma voor nodig. Volgens mij kunnen mailtjes niet naar hdd worden geexporteerd

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32
er bestaan zat proggies voor het backuppen van outlook (express) zoek maar eens op download.com
Persoonlijk vind ik outlook bagger dus ik kan geen voorbeelden geven.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ik heb toevallig laatst zo'n progje gehad, heette Express Assistant. Werkte wel makklijk, weet alleen niet of hij ook een back-up maakt van je hotmail accounts.

Probeer het gewoon zou ik zeggen
Pagina: 1