Vraagje...
Ik ben van plan mijn eerste systeempje in elkaar te zetten...
Wil het vrijwel zelf doen, maar heb achtervang als het nodig is (een voormalig bezoeker van tweakers die toevallig ook nog eens bevriend is met mijn vriend en regelmatig systemen in elkaar bouwt)
Ik heb al wat dingetjes zitten uitzoeken...
corrigeer me waar ik fout zit aub...
ik wil:
moederbord: abit k7t raid
processor: duron 800 mhz
geheugen: dimm 128 pc133 (2x of 256 1x?)
HD: maxtor harde schijf van zo'n 40 gig
(ik ben erg te spreken over mijn huidige maxtor...)
een gforce 2 kaartje ofzo (ik plunder die van mijn vriend wel
)
geluidskaart ben ik nog niet uit...
cd-rewriter sloop ik uit mijn vriend compu
cd-rom heb ik nog liggen... misschien maar voor een dvd kijken...
flop zal geen prob zijn...
en blablabla...
Ik zit een beetje met een kast... wil het liefst een bigtower, maar zonder alteveel tierenlantijtjes, wil hem zelf mooi maken (knalroze ofzo
)
En hoe zit dat met ventilatoren?
En wat moet ik ingodsnaam allemaal hebben om een systeem te bouwen, heeft iemand een lijstje voor me? ook qua gereedschap en andere handige dingetjes?
Ik heb al wat sites gevonden waar wel handige dingetjes opstonden qua systeem bouwen... zijn er goede nederlandse uitgebreide sites over dit onderwerp naast de search functie op GoT?
Ik ben gewoon hard toe aan een nieuwe compu, en wil het er nu gewoon een keer op wagen om een eigen systeem te bouwen, heb ik nog iets om trots op te zijn ook
En ik ben gewoon weer erg impulsief
En ik wil dingetjes op de HCC dagen kopen
Ik hoop dat jullie lief voor me zijn en me willen helpen, ben een zware newbie op dit gebied...:P
Ik ben van plan mijn eerste systeempje in elkaar te zetten...
Wil het vrijwel zelf doen, maar heb achtervang als het nodig is (een voormalig bezoeker van tweakers die toevallig ook nog eens bevriend is met mijn vriend en regelmatig systemen in elkaar bouwt)
Ik heb al wat dingetjes zitten uitzoeken...
corrigeer me waar ik fout zit aub...
ik wil:
moederbord: abit k7t raid
processor: duron 800 mhz
geheugen: dimm 128 pc133 (2x of 256 1x?)
HD: maxtor harde schijf van zo'n 40 gig
(ik ben erg te spreken over mijn huidige maxtor...)
een gforce 2 kaartje ofzo (ik plunder die van mijn vriend wel
geluidskaart ben ik nog niet uit...
cd-rewriter sloop ik uit mijn vriend compu
cd-rom heb ik nog liggen... misschien maar voor een dvd kijken...
flop zal geen prob zijn...
en blablabla...
Ik zit een beetje met een kast... wil het liefst een bigtower, maar zonder alteveel tierenlantijtjes, wil hem zelf mooi maken (knalroze ofzo
En hoe zit dat met ventilatoren?
En wat moet ik ingodsnaam allemaal hebben om een systeem te bouwen, heeft iemand een lijstje voor me? ook qua gereedschap en andere handige dingetjes?
Ik heb al wat sites gevonden waar wel handige dingetjes opstonden qua systeem bouwen... zijn er goede nederlandse uitgebreide sites over dit onderwerp naast de search functie op GoT?
Ik ben gewoon hard toe aan een nieuwe compu, en wil het er nu gewoon een keer op wagen om een eigen systeem te bouwen, heb ik nog iets om trots op te zijn ook
En ik ben gewoon weer erg impulsief
En ik wil dingetjes op de HCC dagen kopen
Ik hoop dat jullie lief voor me zijn en me willen helpen, ben een zware newbie op dit gebied...:P