Toon posts:

[FX5200] Spel werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie ooowww wie Kan mij helpen,

Ik had een riva TNT2 waarmee ik maar totaan detenator driver 29.42 kon gaan, alles wat daarboven kwam ging mijn monitor standbij en mijn computer REAGEERDE COMPLEET NIET MEER.
Dit gebeurde als ik het spel STARCRAFT ging doen, als ik bv. Medale Of Honor ging doen dan deden die hogere drivers het wel, dus iets zat fout met OPENGL en DIRECT 3D, (leek mij).
Nu heb ik dus zoon FX5200 kaart gekocht, en daar zitten detenator Drivers bij van 43.03 maar nu heb ik dus het zelfde gezeik als met die RIVA TNT2.
Ik heb ookal de nieuwste drivers gedownload maar het zelfde verhaal, en die oude drivers van 29.42 pakt die gewoon niet.

Ik heb een AMD 2100+ met een ECS k7s5a moederbord

Wie ooowww Wie Ken Dit Probleem of Kan mij Hier mee Helpen

Alvast Bedankt

Ik Heb al vastgelegt, dat het aan de DIRECT 3D Drivers ligt, wat kan ik er nu aan doen??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En dis is _alleen_ bij dat ene spel? 3D Mark enzo kan je gewoon draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Ja 3d Mark werkt (Y) alleen met Game inderdaad, Warcraft 3 kapkt die ook niet meer :S

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan is dit een topic voor SPV, move vanuit VB dus :)

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
De nieuwste WHQL drivertjes instaleren ?

Verwijderd

Ehm ik zie dat je behoorlijk nieuw bent en dat je exact dit topic al eens eerder bent gestart, maar omdat er niemand op reageerde heb je hem maar opnieuw gestart denk ik. Een ding weet ik wel, je verhaal slaat echt helemaal nergens op, de conclusies die je trekt zijn nergens op gebaseerd en je geeft nog te weinig info over je systeem. Probeer eerst ook even zelf te zoeken (iets wat ook al in je vorige topic werd aangegeven). Hier kan ik in ieder geval niets mee.... en volgens mij een heleboel andere mensen ook niet

/edit:

Trouwens ik bedenk me nu ook dat wat jij zegt helemaal niet klopt... Je hebt het over starcraft, een heel oud spel (erg vet maar dat doet er nu niet toe :D ) wat naar mijn idee nog helemaal geen gebruik maakt van direct 3d of opengl, en aangezien medal of honor dat wel doet, en die het bij jou wel doet met die nieuwe drivers lijkt het mij dat direct3d en opengl het juist prima doen en dat het ergens anders aan ligt, waar dan aan zou ik niet weten. (ik weet niet hoe je het draait maar waarschijnlijk in een van deze twee modussen - moda whatever :S )

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 22:54 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Probeer de nieuwste WHQL Certified drivers eens, dit is Detonator 40.72 als ik me niet vergis, de latere versies zijn allemaal candidate WHQL drivers...
Nu weet ik niet of Detonator 40.72 het met de FX kaartjes doen...

Verwijderd

Topicstarter
Hallo we hebben het ook over Warcraft 3!!
En sys info genoeg toch??Heb de hele inhoud al beshreven, op 512DDR 266front, en een Creative LIVE! 5.1

Maar als ik bij DXDIAG doe (van Direct9.0),en ik doe DIRECT DRAW, of DIRECT 3D,
dan gaat mijn beeldscherm standbij en mijn computer reageerd niet.

Verwijderd

Met meer info doelde ik op je Operating system... dat had ik er even bij moeten zetten dus welke windows je gebruikt en met of zonder service pack. En dat wat je als laatste zegt dat je beeldscherm op standby gaat en je systeem niet meer reageert bij die direct3d test is best belangrijk lijkt mij want dat zou erop moeten duiden dat het idd aan direct3d ligt. Overigens, hoe weet je dat je systeem niet meer reageert als je beedscherm standby gaat... Misschien omdat hij bij alt+f4 en dan enter niet uitschakelt???

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 23:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik mijn lieve heer, XP zonder SP1, eeuuuhh, ik heb net 40.72 geinstaleerd, maar die drivers pakt mijn Kaart niet!! :(

EN omdat ik dat weet, Mijn ledje van mijn Beeldscherm gaat knipperen (net als dat die Standbij staat) en je kan net zo hard ramme op toetsen en raar doen als je wilt, mijn computer reageerd voor geen drol :S

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Frits007, we proberen je alleen maar te helpen, laat je sarcastische opmerkingen in dat geval maar achterwege ;)

Edit:
Oké, excuses dat ik het verkeerd op vat...

[ Voor 22% gewijzigd door White Dust op 12-04-2003 23:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, het was neit zo bedoeld :$
Ben juist blij dat jullie willen helpen :)

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:55
Heb je de nieuwste drivers al geprobeerd ??

43.51

In het changelog staat dat de FX ook ondersteund wordt nou :)
We bring you a new release of detonator drivers today. Version 43.51 for Windows 2000/XP. These files are 100% original nVIDIA drivers! The archive's files are dated 2 April 2003 which makes this the newest set available. Furthermore all nVIDIA graphics cards to date are compatible with these drivers which includes the new GeForceFX 5200, 5600 and 5800 series.

[ Voor 54% gewijzigd door Billie op 13-04-2003 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmzzz, Ik heb net die Nieuwe Detonator drivers gedownload 43.51 en met Succes :D
Alleen Werkt StarCraft nog steeds niet :(
maar WarCraft 3 Nu wel weer :)

Mensen nog mischien met Ideen voor Starcraft??
Pagina: 1