Toon posts:

Iiyama VisionmasterPro 411 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iiyama VisionmasterPro 411 17 inch monitor. Ben altyd heel tevreden geweest maar nu doet die de laatste tijd raar. Als ik een spel speel (counterstrike, sof2, etc) dan gaat plotseling mijn monitor op standby, ik krijg hem dan ook niet meer aan en moet vervolgens de computer opstarten. Op het moment dat de monitor op standby springt dan gaat de computer op 100% lopen!
Wie heeft hier ervaring mee of weet hoe je het moet oplossen.

Verwijderd

Kdenk niet dat het aan je monitor ligt maar aan de standby modus die windows aangeeft.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vraag me eigenlijk vooral af of dit probleem wel iets met je monitor te maken heeft. Wat zijn de specs van je pc, welke drivers gebruik je, wat is je OS etc. Geef veel meer info.

En wat bedoel je met Op het moment dat de monitor op standby springt dan gaat de computer op 100% lopen!" :?

Verwijderd

Wat dacht je van een keer de driver opnieuw te installeren ?
en anders windows er opnieuw op ?

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 12 April 2003 @ 22:23:
Ik vraag me eigenlijk vooral af of dit probleem wel iets met je monitor te maken heeft. Wat zijn de specs van je pc, welke drivers gebruik je, wat is je OS etc. Geef veel meer info.

En wat bedoel je met Op het moment dat de monitor op standby springt dan gaat de computer op 100% lopen!" :?
Amd Thunderbird 1000 mhz, 758mb ram pc133, nVidia Geforce 2 Mx400 32mb, Windows XP Home Edition, De allernieuwste drivers van nVidia.

De processor gaat volop lopen en de cd drive gaat lopen.

• Pollewob
  • Niet online
Hoe weet je dat de processor volop loopt als je geen beeld hebt?

Maargoed, test eerst eens met andere, oudere, drivers (voor je moederboerd en videokaart) en doe voor de gein ook ff een virus checkje, want dat spinnen van die CD-speler vind ik vreemd.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben helemaal beveiligd dus das niet het probleem, op mijn behuizing zit zo'n knopje waarop je kan zien hoeveel % hij werkt. Hij heeft het met alle drivers gedaan

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 22:34:
Nou ik ben helemaal beveiligd dus das niet het probleem, op mijn behuizing zit zo'n knopje waarop je kan zien hoeveel % hij werkt. Hij heeft het met alle drivers gedaan
euh cpu meter bedoel je?

(meer info over dit knopje :) )

wordt je videokaart erg warm? is je kaart overgeklokt?

Verwijderd

Topicstarter
Kaart is niet overgeclockt! Videokaart geen idee hoe warm die wordt. Kennen jullie niet zo'n knopje op je behuizing dat aangeeft of je CPU aan het rekenen is?!!!!!Maar ik heb dit probleem pas sinds begin 2003

• Pollewob
  • Niet online
Bedoel je je HD-led misschien? :X

Verwijderd

Topicstarter
Is dat de HD led :? (oeps dat is diep SCHAAM) dat zou kunnen jah maja kan je het dan wel verklaren

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die enig idee heeft waardoor dit zou kunnen komen!!!!! Hij doet het op 75 hertz en ook op 60 hertz

Verwijderd

komt mij heel bekend voor[weer].
is het toevallig een msi moederbord die je hebt[een 6330 misschien].
heb precies het zelfde gehad.
ik dacht ook dat mijn monitor op standby sprong.
alles blijft draaien,hdd led blijft cont branden.
als alles klopt,effe msi bellen[mits je in de drie jaar garantie valt].

Verwijderd

Topicstarter
OKe kijk dat klopt als een BUS thnx

Verwijderd

graag gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Had jij het ook alleen met spellen?

Verwijderd

in het begin.
liet ik hem een dag met rust kon ik weer aan de gang.
maar de tweede keer ging die het na een tijdje met normaal gebruik doen.
er zit een chip op die te heet word,zei msi.
maar ze doen niet moeilijk,binnen 2 weken had ik een nwe.

Verwijderd

Topicstarter
Oh echt waar:P das wel netjes maja misschien dan beter kijken voor een nieuw bordje
Pagina: 1