Hallo ik zit met het volgende probleem ik heb vandaag op de beurs darling market pc super discount een msi k7n2-ilsr moederbord gekocht... Nou heb ik het volgende probleem ik heb alles geinstalleerd loopt perfect alleen het geluid doet het niet, laat ik het zo zeggen de waarschuwings geluidsjes van msn doen het wel alleen als ik mediaplayer open krijg ik een foutmelding deze:
De audiogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen audiohardware beschikbaar of deze reageert niet.
De audiogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen audiohardware beschikbaar of deze reageert niet. (Fout=80040256)
Als er geen audigegevensstroom beschikbaar is hoe kan ik dan wel mijn MSN geluiden horen enz. ? Je krijgt een ullities op de taakbalk maar als ik daarop klik krijg ik ook een foutmelding kan het daarmee te maken hebben? Ik heb meerdere malen de setup uitgevoerd en het probleem blijft zich voordoen. ervaringen?
nogiets het programma heet: NVIDIA Soundstorm bedieningspaneel
en ik krijg hierbij de volgende foutmelding:
Kan de NVIDIA-audiodriver niet initialiseren! Installeer de driver en probeer opnieuw.
Alvast bedankt!!
De audiogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen audiohardware beschikbaar of deze reageert niet.
De audiogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen audiohardware beschikbaar of deze reageert niet. (Fout=80040256)
Als er geen audigegevensstroom beschikbaar is hoe kan ik dan wel mijn MSN geluiden horen enz. ? Je krijgt een ullities op de taakbalk maar als ik daarop klik krijg ik ook een foutmelding kan het daarmee te maken hebben? Ik heb meerdere malen de setup uitgevoerd en het probleem blijft zich voordoen. ervaringen?
nogiets het programma heet: NVIDIA Soundstorm bedieningspaneel
en ik krijg hierbij de volgende foutmelding:
Kan de NVIDIA-audiodriver niet initialiseren! Installeer de driver en probeer opnieuw.
Alvast bedankt!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 22:11 ]