Toon posts:

Novell mist bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik op een pc Novell Client v3.32 including SP1 on Windows 95/98 laten draaien. Het programma wou ik er weer afhebben omdat het niet beviel. Er was alleen geen de-installatie, ook bij software natuurlijk niks gevonden. Dus dan maar handmatig eraf gooien.

Na dat ik dit gedaan had kreeg ik bij het opstarten van mijn pc ongeveer 25 meldingen van bestanden die 'Novell' mist.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? :7

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 21:30:
Sinds een tijdje heb ik op een pc Novell Client v3.32 including SP1 on Windows 95/98 laten draaien. Het programma wou ik er weer afhebben omdat het niet beviel. Er was alleen geen de-installatie, ook bij software natuurlijk niks gevonden. Dus dan maar handmatig eraf gooien.

Na dat ik dit gedaan had kreeg ik bij het opstarten van mijn pc ongeveer 25 meldingen van bestanden die 'Novell' mist.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? :7
In de client directory staat ergens een Rollback.exe, dit is je de-installatie.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
had je er al aan gedacht om even de novell KB te raadplegen ipv simpelweg je vraag hier neer te plempen :?

http://support.novell.com...archtid.cgi?/10024640.htm

een beetje meer moeite had geen kwaad gekund

A wise man's life is based around fuck you

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 22:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

volgens mij zet de novell client ook diverse verwijzingen in je SYSTEM.INI kijk die eens na zou ik zeggen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

En de registry

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 20:52
En in het vervolg: Je kan de client de-installeren door in de eigenschappen van het netwerk, de client te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor jullie help, het probleem is opgelost!
Sry dat ik het op het forum 'neerplempte' maar kon het niet op
novell's site vinden |:( 8)7
Pagina: 1