Toon posts:

Na brandlucht doet de ventilator niks meer

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik een GeForce 4 MX videokaart gekocht voor me vader, ter vervanging voor de oude en kapotte GeForce 2 MX.

Ik heb de videokaart erin gedaan en daarna de computer aangedaan. Direct nadat de computer aan stond rook ik een brandlucht en niets deed het. Na een onderzoek bleek dat de lucht uit de voeding kwam. De voeding is er helemaal uit geweest, maar we konden niks ontdekken, dus hebben we het weer terug gedaan. De processor hebben we ook nog naar gekeken maar daar was niets aan de hand.

Vervolgens zetten we de pc weer even aan om te checken waar het vandaan kwam en toen deed alles het, ook de ventilator van de voeding, maar de ventilator van de processor. We hebben het nog een paar keer geprobeerd, maar hij deed helemaal niets. :?

Nou heb ik geen idee wat het verder kan zijn. Weet iemand hier wat het probleem kan zijn? Is het gewoon een kwestie van simpel een andere ventilator erop gooien of is het iets anders?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klinkt als overleden voeding en/of moederbord. Maar dat is nogal gissen, aangezien je ons geeneens de volledige computerspecs geeft, zoals jou in Dit graag lezen eer je een topic opent werd gevraagd .. :/

In diezelfde sticky had je ook de troubleshooter kunnen vinden welke jou een heel eind op weg had moeten kunnen helpen :) Doe er je voordeel mee.

Omdat uit deze startpost niet blijkt dat je de subforum-FAQ/sticky had doorgenomen, dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 12-04-2003 21:19 ]

Dit topic is gesloten.