Toon posts:

(Xp Home) Tv kaart probleem (na update)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb men xp home edition geupdate en nu heb ik altyd problemen met men tv kaart na ongeveer 2minuten valt het geluid uit weet iemand soms wat het probleem kan zijn ?
de update die ik gedaan heb :

816093: Beveiligingsupdate voor Microsoft Virtual Machine (Microsoft VM)

Weet iemand soms hoe ik deze update kan verwijderen?

Grtz kapa763

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Systeemherstel al geprobeerd.

Verder denk ik wel dat je ff meer gegevens moet aangeven voor men je kan helpen bijv: Welke TV kaart ( merk en type)

En via de search al geprobeerd om meer te weten te komen over TV kaarten en hun problemen.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Hassie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-08 16:26
Ik heb een terratec cinergy 400, ik had hetzelfde probleem, na installatie van servicepack 1. Een idioot probleem.
Na lang zoeken kwam ik erachter dat msisgs.exe gewoon opgestart was terwijl ik helemaal niks met messenger deed en dat dit proces omde een of andere reden het geluid deed uitvallen.
Als ik messenger opgestart had en dus gewoon actief was in de taakbalk, bleef het geluid wel. Dit is weer een van die leuke geintjes van onze Bill, het zit ook nog eens aan outlook express gekoppeld. Ik heb de ingebouwde messenger 4.7 er uitgesloopt en nu heb ik geen last meer van dit euvel. Als je toch messenger wilt gebruiken installeer je vervolgens gewoon de aparte versie 5 voor XP.
Voor het slopen zie de volgende link: http://home.kabelfoon.nl/~uncle/ccm/artikelen/messenger.html