Toon posts:

Welke Anti-Virus voor Windows Server 2003 Web Edition?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist Windows Server 2003 Web Edition geinstalleerd. Wilde daarna Norton Antivirus 2003 installeren maar dat blijkt niet te kunnen op Win2003 server.

Iemand al goede ervaringen met av software op win2003 server? Bedoeling is dat het een webserver wordt met een paar sites en e-mailafhandeling...

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:09
Goeie vraag ik zet er zelf op te wachten nav kan je inderdaad niet op een server versie installeren misschien nav enterprise editon wel?

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Voor een windows server versie heb je inderdaad de enterprise edition nodig.

Do as I say, don't do as I do.

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 12:59
jeroendevries schreef op 12 April 2003 @ 20:52:
Goeie vraag ik zet er zelf op te wachten nav kan je inderdaad niet op een server versie installeren misschien nav enterprise editon wel?
Ik heb NAV Corporate ( 7.6 geloof ik ) nu zelf draaien en moet zeggen: Werkt als een zonnetje :)

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Hehehe, ik heb ook pcies hetzelfde probleem :) Ik heb ook NAV 2003 Pro geprobeerd op Win2k server, maar dat vind ie niet leuk. Misschien Panda AntiVirus?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Ik gebruik McAfee Netshield en ben er tevreden over. Automatische updates en bovendien worden bestanden met virussen direct verwijderd.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
ddc schreef op 12 April 2003 @ 20:59:
Ik gebruik McAfee Netshield en ben er tevreden over. Automatische updates en bovendien worden bestanden met virussen direct verwijderd.
Dat is toch nix speciaals :? Dat doet Norton AV en Panda ook allemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal een andere versie van nav gaan proberen of panda

mcafee vind ik eng, dat heb ik in een ver verleden eens gebruikt en daarna kon ik mijn computer formatteren :( wat minder lang geleden trok ik de stoute schoenen weer aan en installeerde ik mcafee bij m'n pappie omdat hij dat van xs4all bij z'n accountje gekregen had. 3x raden: wederom ging het weer helemaal mis, na een restart werkte niets meer, kon alleen nog formatteren...

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu die nav corp 7.6 draaien (de nieuwere small business editions van panda en nav kan ik zo 1-2-3 niet bij) maar ik zou liever een wat nieuwere versie hebben, dan die 7.6 uit 2000-2001... Nou ja, afwachten maar :)

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Symantec AntiVirus Corporate Edition V8.0

Ik heb deze draaien op m'n server.

[ Voor 32% gewijzigd door MadMax op 12-04-2003 21:56 ]

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die moet ik ook hebben!

Verwijderd

ik heb gehoord dat sophos er goed is :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Met de search is heel wat te vinden over virusscanners icm windows servers. Kijk daar maar eens ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.