www.digireflex.nl
Watvoor cpu heb je? En op GoT kan je het gewoon uitzetten. Op t.net moet femme nog ff wat fixen dat je het uit kan zetten.
Verwijderd
Wat me trouwens op valt, de gecompressde versie wordt gecached terwijl de ongecompresde dat niet doet..
als ik zegmaar in de active topics oproep, een topic aan klik en op back klik, krijg ik als ik compressie aan heb staan de oude active list maar als compressie uit staat krijg ik een geupdate list (en das handig)
zijn er meer mensen die dit hebben?
--Ray
als ik zegmaar in de active topics oproep, een topic aan klik en op back klik, krijg ik als ik compressie aan heb staan de oude active list maar als compressie uit staat krijg ik een geupdate list (en das handig)
--Ray
Oke dankje wel het draai weer als een zonnetje op me macje.......
Op me Pctje moet ik het nog testen. Doe ik vanavond ff.
Tenx
Op me Pctje moet ik het nog testen. Doe ik vanavond ff.
Tenx
www.digireflex.nl
http://www.tweakers.net/?nocompr=true
Als je het ook betrekking wil laten hebben op de frontpage....
Als je het ook betrekking wil laten hebben op de frontpage....
Absoluut. Super handig!Op dinsdag 21 november 2000 12:26 schreef Yarvieh het volgende:
Bij mij is het ook ongeloofelijk traaaaag.
(PII 300 met 192 MB, kabel 128 kbit/s) Ik heb het ook maar uitgezet, ik geloof dat het nu weer snel gaat. Op mijn werk (~5mbit) is het ook heeel traag.
(PII 300 met 192 MB, kabel 128 kbit/s) Ik heb het ook maar uitgezet, ik geloof dat het nu weer snel gaat. Op mijn werk (~5mbit) is het ook heeel traag.
Pagina: 1