Ik moest vandaag ten noodzaak een andere moederbord aanschaffen doordat mijn oude defect was, de nieuwe is een Gigabyte GA-7VAX1394 geworden, maar k moest toen dus ook mn Club3D R9700 Pro opnieuw installen, das opzich niet zon probleem maar ik heb bij de eerste boot vergeten de extend power connector aan te sluiten en kreeg dus allemaal piepjes ik had mn monitor nog niet aangesloten dus kon de waarschuwing niet zien dat die kabel er nog in moest, PC uitgezet en monitor aangesloten, PC nog een keer aan, nog steeds extend power niet aangesloten, nu zag ik dus wel de waarschuwing, PC weer uitgezet, power extend aangesloten, PC weer opgestart en de piepjes waren verdwenen.
Dat leek dus de goeie kant op te gaan.
Maar na alles te hebben geinstalled wil ik 3Dmark 2001 / 2003 proberen op mn nieuwe mobo en dan krijg ik niks te zien.
Ook met spellen gebeurt er helemaal niks meer.
Kan het zijn dat door die 2x dat ik de pc heb opgestart zonder power extend mn R9700 Pro is overleden, op 3D gebied??
Want onder Windows heb ik nergens last van, dus 2D is wel goed.
Ik heb de R9700 Pro al een tijd dus winkel garantie zit er niet meer in
Dat leek dus de goeie kant op te gaan.
Maar na alles te hebben geinstalled wil ik 3Dmark 2001 / 2003 proberen op mn nieuwe mobo en dan krijg ik niks te zien.
Ook met spellen gebeurt er helemaal niks meer.
Kan het zijn dat door die 2x dat ik de pc heb opgestart zonder power extend mn R9700 Pro is overleden, op 3D gebied??
Want onder Windows heb ik nergens last van, dus 2D is wel goed.
Ik heb de R9700 Pro al een tijd dus winkel garantie zit er niet meer in
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 19:49 ]