IK heb al een tijdje een iPod die ik gekocht heb toen er alleen nog maar de Mac versie was, maar nu wil 'k toch gaan formateren naar de Windows versie en de firmware te upgraden, dat schijnt te kunnen, welke software heb ik nodig waar kan ik die halen, en is 't mogenlijk om toch al m'n mp3tjes te bewaren?
Alles wat je nodig hebt, staat op deze page.
Was met de search ook wel vinden geweest, er liep nl. een topic over
...
Je MP3'tjes ga je kwijtraken, een format is een format: helemaal opnieuw beginnen dus. Wellicht dat je ergens nog een proggie vind, waarmee je de MP3's kunt herkennen en van je podje af kunt rippen, ik weet van het bestaan van zo'n prog echter niets af.
Was met de search ook wel vinden geweest, er liep nl. een topic over
Je MP3'tjes ga je kwijtraken, een format is een format: helemaal opnieuw beginnen dus. Wellicht dat je ergens nog een proggie vind, waarmee je de MP3's kunt herkennen en van je podje af kunt rippen, ik weet van het bestaan van zo'n prog echter niets af.
[ Voor 10% gewijzigd door the_Omniscient op 12-04-2003 19:45 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
... dubbelpost, een mens wordt ouder he
[ Voor 92% gewijzigd door the_Omniscient op 12-04-2003 19:45 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
gebruik gewoon ipod updater 1.2.6 klik hier: http://appledownload.spee....20030317.pD26W/setup.exe
software instaleren, ipod aansluiten en de instructies volgen. klaar
software instaleren, ipod aansluiten en de instructies volgen. klaar
Je moet EphPod gebruiken
dat is een proggramma waarmee je je Mac Edition kan gebruiken onder windows...
zonder gezeik, kabel erin, programma opstarten.. en Add files klikken...
eruug simpel dus
je kan als je wil (ook met ephrod) ook nog firmware upgraden.. maar dit is absoluut niet nodig niet nodig...
je kan het downloaden van:
http://www.ephpod.com
je moet dan Macopener ook mee downloaden.. de bovenste is dat.. die installeert ie dan automatisch mee.. hoef je verder nix mee te doen..
SUC6 ermee
dat is een proggramma waarmee je je Mac Edition kan gebruiken onder windows...
zonder gezeik, kabel erin, programma opstarten.. en Add files klikken...
eruug simpel dus
je kan als je wil (ook met ephrod) ook nog firmware upgraden.. maar dit is absoluut niet nodig niet nodig...
je kan het downloaden van:
http://www.ephpod.com
je moet dan Macopener ook mee downloaden.. de bovenste is dat.. die installeert ie dan automatisch mee.. hoef je verder nix mee te doen..
SUC6 ermee
[ Voor 24% gewijzigd door delyver op 12-04-2003 21:30 ]
Audi A8 W12 6.0
ephpod heb ik altijd gebruikt maar kan ik dus nu niet meer gruiken want ik heb 'm inmiddels geformat naar windows, en als ik nu mijn Jukebox iPod plugin wil instaleren zeg ie low dikspace terwijl ik nog 6,5 gb vrij heb
kan je nu niet dan met ephpod je firmware updaten?
Audi A8 W12 6.0
Ik heb ook een 5GB Mac versie omgezet naar een 5GB Windows iPod. Met de iPod Updater en dan Restore. Ging perfect! Tis nu een Windows iPod en EPHPod werkt hiermee prima! dus misschien moet je even EPHPod opnieuw installeren.
Pagina: 1