Toon posts:

Wat te doen na QOL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz
/me in diepe rouw, QOL dood :( :( :(

Wat nu?

Zijn er, behalve SuperWeb, nog andere flat-free aanbieders?

ADSL is er niet hier, kabel ook niet!

HELP ME!!!!!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik wil een praatgroepje gaan oprichten :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Hum... ik zie de bui al hangen: nu gaat een groot deel van de QOL gebruikers naar SuperWeb, net nu het een béétje gaat daaro, hoewel ik gisteravond al bijna niet meer in kon bellen met ISDN.
De eerste 2.5 weken van november waren geen probleem in mijn geval: altijd in één of twee keer erop en goede verbindingen wanneer dan ook.
De laatste dagen is het helaas bagger, straks per 1 december wordt het zeker helemaal niks meer ;(

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
*modem uit je pc slopen?!
*illegaal op het internet?! (hmm, waarvoor dient toch die kast in de kelder, 1 kant dikke draad erin, andere kant dunne draad eruit >:)
*geheugen wissen zodat je niets meer van GoT weet

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
Nou ja je kunt altijd nog Vobisnet proberen ik geloof dat je dan 75 uur per maand hebt, maar daar zit Sloeberweb weer achter en daar voel ik nou ook weinig voor .Nou ja dan gewoon maar het hoofdkantoor van Essent hier in Groningen maar blijven bestoken tot ze de rest van de provincie ook eens een keer aansluiten...

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe niet anders dan mailen mailen mailen naar al die ADSL/Kabelboeren :)

maar helaas:
Tot mijn spijt kan ik u geen exacte datum geven met betrekking tot het
beschikbaar komen van Mxstream in uw postcodegebied. Ik adviseer u
regelmatig onze site te bezoeken en hier de postcode-check uit te
voeren.
:'(

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
Hehe die mensen bij de Essent call-centre moeten wel horensdol van mij worden een keer in de maand even vragen , "nee meneer is nog niet bekent" enneh "nee wij hebben geen planning voor de eerste 4 jaar hier liggen"...... Nou ja aen anders als noodoplossing maar eerst een satellietmodem aan mijn schoteltje knopen komt het met maar liefst 30 kb per sec binnen (altijd beter als mijn huidige ISDN verbinding...)

"Better ask questions before you shoot"

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Ehm, m'n mail bij quickonline doet het nog wel... Hoe zit het bij jullie daarmee ???

Ik bel bij een andere provider in.
Eerst kon ik dan niet mail versturen, en nu wel ??

Wat er ook gebeuren moogh...

• budi
  • Laatst online: 19-08 18:22
Nou, ik was bang dat SW per 1 december niet meer vooruit te branden zou zijn, nou ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar de laatste dagen is het he-le-maal niet meer vooruit te branden :(

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Timmey
  • Niet online
Ik heb ook geen QO meer :9~

Maar!

/me gaat over een maand verhuizen naar een huis met 512K lijn via Essent *D

Verwijderd

Ik heb het Wanadoo Smartpack30 aangevraagd!! Is weliswaar 30uur voor 45 piek per maand, maar jah .. beter iets dan niets. ;)

Verders .. :r sloeberweb :r lijkt mij ook NIX !!! :(

Greatinx,
Sjeddo 8-)

• Animal_X
  • Nu online

Animal_X

Rodin

Ik heb ook net me geld van november terrug gevordert.
>:)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 10:12
/me gaat over een maand verhuizen naar een huis met 512K lijn via Essent *D
[/quote]

Ik ook denk ik... als ze me geen internet gunnen zo als ik het wil dan ga ik pleite! hastalapasta plop aan de @home kabel.. en blazen.....:9

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

• Animal_X
  • Nu online

Animal_X

Rodin

Weet je wat het klote is bij mij?
Ik woon aan het begin van een straat en kan niks krijgen en aan het end van de straat(2,5km) kunnen ze essent@home krijgen!!!
:( :( :(
:'( :'( :'(

QOL was DE oplossing tot nu toe.

life sux :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Pagina: 1