Toon posts:

problemen met installeren van directx 9

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik probeerde net directx 9 te downloaden..dus ik down die websetup en hij begint te downloaden etc... als alles bijna klaar is krijg ik deze melding: de software versie die u download voldoet niet aan de eisen van de windows logo test..... deze software wordt niet geinstalleerd

hoe kan ik directx 9 nou installeren? bij het downloaden had ie wel herkent dat ik xp had dus daar kan het nie aan liggen volgens mij

P.s. systeem zie mijn sign

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Download Directx9 vanaf de link die je van SH007 heb gehad en je zult zien dat het nu wel kan

Verwijderd

Ik had tzelfde, maar ik deed:
configuratiescherm>systeembeheer>services
dan deed ik: Services voor cryptografie - automatisch laten opstarten in plaats van handmatig en toen deed ie t:O

Verwijderd

Topicstarter
Met die link doet ie het ook nie... toen gekeken bij services voor cryptografie. Die stond al op automatisch, toen maar op uitschakelen gezet, maar dat helpt ook niet, toen op handmatig en dat ging ook niet... :'(. Hij zegt op het einde dat een vereist bestand niet wordt gekopieerd en als ik dxdiag draai staat ook nog steeds versie 8.1 dus hij wordt echt nie geinstalleerd

iemand nog suggesties???

Verwijderd

Topicstarter
trapje onder zijn reet!
Pagina: 1