Intentionally left blank
Verwijderd
ik wil er ook een
crisp is binnenkort dus dag en nacht bezig met zijn koe
Wreed man
Bobdebeer heeft liever een SETI laken
uhm...je bedoelt: "maar bobdebeer wil het niet?"ik vind hem wel kikke maar mijn lieve vrouw moet hem niet!
Bobdebeer heeft liever een SETI laken
Oh wat zal ik lekker slapen... eeeh grazen!
Intentionally left blank
Nouweh Mrs. Crisp...je bent een topwijffie
.
damn, die is cool, issie er ook in tweepersoons?
Lezen is voor sommigen erg moeilijk...Ook verkrijgbaar in 2-persoons en lits-jumeaux, met bijbehorend hoeslaken.
Verwijderd
hehe cool 
ik had een thread verwacht over of je je overclockte koetje snachts aan moest laten staan? Ik denk niet dat het slim is als je met peltier elementen werkt, want als dan snachts je cooling uitvalt oei dan heb je probs en niet zo'n beetje ook(weg CPU en mobo)
ThaVinnY
ik had een thread verwacht over of je je overclockte koetje snachts aan moest laten staan? Ik denk niet dat het slim is als je met peltier elementen werkt, want als dan snachts je cooling uitvalt oei dan heb je probs en niet zo'n beetje ook(weg CPU en mobo)
ThaVinnY
Verwijderd
Over slapen met een koe gesproken...
Ik heb m'n vriendin gisteren ten huwelijk gevraagd, en ze is erin getrapt!
Ik heb m'n vriendin gisteren ten huwelijk gevraagd, en ze is erin getrapt!
Bij de weg, heb ook een nieuwe muismat gekregen:
Intentionally left blank
Verwijderd
Dan houdt voor jou alles op binnenkort Sueno . Nou nog een paar kleine Sueno's en dan kun je je helemaal toeleggen op het gezinsleven . Proficiat ! .
-------------------------------------------
Life ends with marriage , at least it did for me 3 years ago .
-------------------------------------------
Life ends with marriage , at least it did for me 3 years ago .
Behalve als je vrouw ook meeleeft met DPCLife ends with marriage , at least it did for me 3 years ago .
Muismatje is te koop bij de Expo in Hilversum, weet alleen niet of Expo ook nog in andere dorpen (of steden) is.
Intentionally left blank
sueno> laat je vriendin dat maar niet lezen dat je dat noemt in ene thread die gaat over koeien
gratuliere
---
eh expo zit ook in zwolle...
---
eh expo zit ook in zwolle...
En dan het snel het goeie voorbeeld van blimmel volgen.
Pagina: 1