Toon posts:

Compaq TFT Flikkert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben de gelukkige bezitter van een Compaq tft8030, maar erg gelukkig ben ik er niet meer mee. Sindskort heeft hij namenlijk het volgende probleem; Om de halve seconde ongeveer flikkert hij. het lijkt erop dat hij een fractie van een seconde zwart wordt en weer terug naar gewoon scherm gaat maar dat gaat eigenlijk te snel om te kunnen zien. Het ligt in iedergeval niet aan mijn pc zelf, want tijdens het opstartlogo van mijn tft doet hij het ook al, dus ook als de vga kabel er niet in zit. En hij heeft nog meer problemen, namenlijk als ik hem aan wil zetten moet ik eerst een stuk of vijf keer op het powerknopje drukken voor hij reageerd.

Misschien heeft hier iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? waarschijnlijk zal ik hem om hem te fixen eerst open moeten maken en misschien een onderdeeltje vervangen maar ik heb geen flauw idee wat dit zou kunnen veroorzaken. Garantie heb ik helaas niet :|

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit klinkt als een probleem bij het energie bedrijf die slechte spanning bij je aan de deur aflevert. Maar omdat de rest van je apparaten het wel goed doet lijkt het eerder op een probleem in de voeding.

Verwijderd

Topicstarter
ja, het zou idd wel eens in de voeding kunnen zitten... hij heeft alleen een gewone stroomkabel dus de adapter zal wel intern zitten.
hij zoemt trouwens wel een klein beetje maar dat is echt alleen hoorbaar als je je oor tegen de achterkant van het scherm houd. ik was in de veronderstelling dat dat normaal was... :? of zou dat niet horen?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 19:17 ]

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 19:10:

ik ben de gelukkige bezitter van een Compaq tft8030, . Garantie heb ik helaas niet :|
Model bestaat +- een jaar? En heeft 3 jaar garantie.
Leg maar eens uit waarom je geen garantie hebt....

This footer is intentionally left blank

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:39

Yucko

One clown to rule them all !

ajhaverkamp schreef op 12 April 2003 @ 19:22:
[...]

"Van de plaatselijke zwemvereniging" ??? *maakt schoolslag beweging met hand*

aka

"Van de vrachtwagen gevallen" ???

aka

GEJAT

misschien :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op 12 april 2003 @ 19:22:
[...]

ja, jou input heeft lekker veel met het oplossen van je probleem te maken. echt super, bedankt.

maar als je het wilt weten, ik heb hem viavia gekocht...

Verwijderd

Topicstarter
yesyes, ik had hem net maar even tegen de muur gesmeten want ik zag het echt niet meer zitten met dat ding, en wat denk je nu doet ie het weer als nooit te voren :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:?

Dan heb je ten eerste best wel mazzel, en ten tweede moet je maar hopen dat hij het nu ook blijft doen... Maar op deze manier klinkt het alsof er iets een beetje loszat ofzo, en wat nu dus weer aangedrukt is. Iets anders kan ik niet bedenken :P

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 19:46:
[...]

ja, jou input heeft lekker veel met het oplossen van je probleem te maken. echt super, bedankt.

maar als je het wilt weten, ik heb hem viavia gekocht...
Graag gedaan. Dan kun je dus gewoon aanspraak maken op garantie. Ik weet niet waar je woont, maar voor de omgeving van Amsterdam is bv ServiceTec een garantie provider. De garantie wordt gewoon afgehandeld via het serienummer, je hoeft geen aankoopnota te laten zien (alleen als het product op het randje wel/niet garantie zit, productiedatum buiten en aankoopdatum binnen de garantietermijn).
Op deze link: http://www.compaq.co.uk/warranty/status/index.asp kun je kijken wat voor garantie op het scherm zit. Als ik me niet vergis is het 3 jaar on-site.

This footer is intentionally left blank

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ajhaverkamp schreef op 12 april 2003 @ 19:22:
[...]

Restpartij van een half-afgebrand distrebutiecentrum.
Pagina: 1