Toon posts:

Ie van xp home sluit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel een heel vaag probleem, ik zocht het hele forum af en ook op andere wegen maar kan geen enkele oplossing vinden. Internet explorer sluit automatisch zijn vensters als hij(waarschijnlijk) java nodig heeft. Het gekke is dat dit plotseling is gekomen zonder instellingen te veranderen ofzo. Vorrnamelijk op chatboxen en bij het openen van filmpjes of toch de page ernaartoe. We probeerden ongeveer al alles van de standaardinstellingen herzetten tot IE opnieuw installen maar niets blijkt te werken. Ook een nieuwe java erop, antivirus afgelegd. Ook geen enkel pop up killer te bespeuren. Wat kan hier de oorzaak van zijn en benieuwd of de oplossing alleen formatten zal zijn....

Het lijkt te zijn gebeurd al ben ik ervan overtuigd dat dit er niets heeft mee te maken toen kort nadat we de nieuwste driver voor ons adsl modem hebben geinstald. Goed afgesloten bij volgende start begon dit....

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
- probeer eens die oudere driver van je adsl modem
- welke versie java gebruik je (die van ms of die van sun) ? misschien andere proberen

Verwijderd

Topicstarter
Andere adsl driver hebben we geprobeerd. We installeerden de versie van sun java alhoewel het xp home met sp1 is en een legale die alle updates aan boord heeft. Ik hoorde dat de VM ingebouwd zat in sp1??