Toon posts:

Wat is NU de beste U320 SCSI keuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee Mede-tweakers,

Ik heb wat zitten rondneuzen in de search en tevens heb ik een hoop reviews gelezen over verscheidene U320 SCSI harddisks. Ook heb ik specs van verschillende merken naast elkaar gelegd, maar dat ontloopt elkaar niet zo erg.
In de search staan alleen wat oude modellen ter vergelijking dus daar kan ik niets mee.

Als ik bij webshops aanklop over advies welke nu de beste is dan pikken ze meestal de duurste uit. (toeval ?..... nee volgens mij niet :/ )

Ik wil van jullie, die uit ervaring spreken, graag weten welke de beste keus is op dit moment. Ik heb het aanbod van U320 SCSI harddisks teruggebracht tot 3 modellen uit de 10.000rpm reeks:

IBM Ultrastar 146Z10 146,8GB/73,4GB/36,7GB (10.000rpm, Ultra320)
Maxtor Atlas 10K IV 146GB/73,4GB/36,7GB (10.000rpm, Ultra320)
Seagate Cheetah 10K.6 146,8GB/73,4GB/36,7GB (10.000rpm, Ultra320)

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :)

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10-2025

Jabba

Firkan

Gewoon op storagereview.com afgaan denk ik...... denk dat er niet veel mensen ervaring hebben met die schijven. heb zelf wel een atlas 10k2 waar ik erg tevreden over ben.... de nieuwe atlas is echt een killer weer. maar lees storage review dus!

Verwijderd

Topicstarter
Jabba schreef op 12 april 2003 @ 18:16:
Gewoon op storagereview.com afgaan denk ik...... denk dat er niet veel mensen ervaring hebben met die schijven. heb zelf wel een atlas 10k2 waar ik erg tevreden over ben.... de nieuwe atlas is echt een killer weer. maar lees storage review dus!
Dat is dus het probleem, de modellen die ik noem staan daar niet bij.
Alleen oudere modellen staan daar gereviewed

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar, maar in het pull-down menu staan ze er niet tussen....vreemd dan.
Maar goed, thanx voor de links ik ga ze doornemen.
Evengoed zijn gebruikerservaringen erg welkom.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ervaringen kun je gewoon hier op GoT, het forum van Storagereview, etc terugvinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.