wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
dit is een pagina in het engels...
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Da's de standaard DLL die er voor zorgt dat je foutmelding 401 krijgt (webpagina kan niet weeggegeven worden als ik me niet vergis). Dat kan kloppen met je verhaal, want van wat ik heb begrepen is MS gestopt met het ondersteuen van windows update voor win98(se) (is van de week topicje over voorbijgekomen geloof ik). Als ze die pagina's weg hebben gehaald, zou je idd die 401 error kunnen krijgen. Alleen omdat die dll dus niet op je machine staat (explorer moet er naar zoeken en vindt hem niet) crasht ie.
Mijn advies: zoek ff een machine met w98se, en haal daar die file vandaan. Ff kopieren naar de goede map (zie "donor"-machine; zelfde map als waar je hem weghaalt) en zet hem daar ook weer neer op je eigen machine. That should do the trick.
Suc6
Mijn advies: zoek ff een machine met w98se, en haal daar die file vandaan. Ff kopieren naar de goede map (zie "donor"-machine; zelfde map als waar je hem weghaalt) en zet hem daar ook weer neer op je eigen machine. That should do the trick.
Suc6
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
is dit geen virus ofzo? normaal is het toch shdoc401.dll, dus een "o" ipv een "0"
misschiend dat je dus een virus hebt dat shdoc heeft weggehaald en shd0c heeft neergeplant (zichzelf dus..)
misschiend dat je dus een virus hebt dat shdoc heeft weggehaald en shd0c heeft neergeplant (zichzelf dus..)