Ok de configuraties:
Meerdere Windows 98 systemen (1ste en 2de editie) en 1 Windows XP systeem.
Realtek LAN 8139 cards in de Win98 PCees en in de WinXP PC een Intel onboard.
Het probleem:
Ik heb nu 1 Windows 98 2de editie systeem op een switch op een router gehangen. Dat werkt want ik heb internet. Nu wil ik graag de bestanden van de WinXP PC op de Win98 PC zien en andersom maar als ik alles heb ingesteld (Wizard Bedrijfsnetwerk (via Diskette van WinXP), SPX/IPX, TCP/IP bestandsdeling etc) krijg ik op de Win98 PC die shares niet op de WinXP PC kan ik de share wel zien maar niet meer raadplegen (eenmaal wel) (mijn netwerkomgeving > volledig netwerk > fout: kan netwerk niet doorzoeken.)
Iemand ideeen want ik moet nog meer systemen met elkaar verbinden.
Meerdere Windows 98 systemen (1ste en 2de editie) en 1 Windows XP systeem.
Realtek LAN 8139 cards in de Win98 PCees en in de WinXP PC een Intel onboard.
Het probleem:
Ik heb nu 1 Windows 98 2de editie systeem op een switch op een router gehangen. Dat werkt want ik heb internet. Nu wil ik graag de bestanden van de WinXP PC op de Win98 PC zien en andersom maar als ik alles heb ingesteld (Wizard Bedrijfsnetwerk (via Diskette van WinXP), SPX/IPX, TCP/IP bestandsdeling etc) krijg ik op de Win98 PC die shares niet op de WinXP PC kan ik de share wel zien maar niet meer raadplegen (eenmaal wel) (mijn netwerkomgeving > volledig netwerk > fout: kan netwerk niet doorzoeken.)
Iemand ideeen want ik moet nog meer systemen met elkaar verbinden.
Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060