Ik heb een website die draait op een server met asp en is opgezet met includes dus ik includes eerst de header, dan de content en dan de footer. Zo komt er een pagina met alle menus keurig in tabellen ernaast. Nu gebruik ik Dreamweaver MX en als ik bijv de volgende index.asp heb:
Als ik dan de index.asp in Dreamweaver open laat hij ook de geinclude tabellen en menu-structuur zien, ik kan die echter niet editen, dit moet ik in de includes zelf doen en dat is weer nogal onhandig omdat in de top.asp maar een halve tabel staat en in de footer.asp de andere helft en dus geeft dreaweaver die niet goed weer. Ook de stylesheet die in de top.asp gelinkt word ziet hij dus niet in de footer.asp. Dus mijn vraag is het mogelijk in dreaweaver geïncludeerde (
) pagina's te editen?
code:
1
2
3
| <!--#include file="./includes/top.asp"--> <!--#include file="./includes/content.asp"--> <!--#include file="./includes/footer.asp"--> |
Als ik dan de index.asp in Dreamweaver open laat hij ook de geinclude tabellen en menu-structuur zien, ik kan die echter niet editen, dit moet ik in de includes zelf doen en dat is weer nogal onhandig omdat in de top.asp maar een halve tabel staat en in de footer.asp de andere helft en dus geeft dreaweaver die niet goed weer. Ook de stylesheet die in de top.asp gelinkt word ziet hij dus niet in de footer.asp. Dus mijn vraag is het mogelijk in dreaweaver geïncludeerde (
[ Voor 5% gewijzigd door DRAFTER86 op 12-04-2003 17:03 ]