Toon posts:

Afstandbediening via keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat deze vraag hier gepast is, ik gok het er maar op. Ik heb sinds net een versterker zonder afstandsbediening die ik op mijn pc aansluit. Om toch a-b te hebben wil ik nu dus een wireless keyboard + muis hebben. Ik heb een beetje rondgeneusd maar ik kom vrij weinig tegen mbt het bereik van dergelijke corless setjes. Ik zag alleen een paar keer dat het bereik 5 meter is - maar ik wil dus meer: het bereik moet zo'n 8 a 10 meter zijn zodat mijn audio moeiteloos vanaf het dakterras kan bedienen 8)
Heeft iemand "toevallig" ervaring hiermee en wat kun je me dan aanraden?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik denk dat je het beste een Cordless Desktop van Logitech (met zo'n Internet Navigator zonder snoer) kan nemen, daarmee kan je ook je mediaspelers bedienen (volume, play/pauze, volgende enz.)

Geen idee wat het bereik er van is, en hoe lang de batterijen mee gaan, maar ik heb de versie met snoer, en ik ben er erg tevreden mee.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me dus met name om het bereik van de set. Moet ik overigens de afstand die de set kan overbruggen "hemelsbreed" nemen (dus in rechte lijn vanaf de plaats waar ik ben) of ononderbroken afstand (dus zonder interferentie van muren).

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09-2025

merijnen

Beam Me Up Scotty!

dan moet je dus niet zo'n ding van logitech nemen, want die kunnen maar 2 meter geloof ik. Wat wel een optie is, is het bluetooth setje van microsoft te nemen, deze komt al een stuk verder, en heeft ook multimedia aan boord (d8 ik...)!!!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Kan je niet een ir ontvanger aan je pc hangen? Dan kan je hem gewoon met een a-s bedienen

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Resistor schreef op 12 April 2003 @ 16:56:
Ik denk dat je het beste een Cordless Desktop van Logitech (met zo'n Internet Navigator zonder snoer) kan nemen, daarmee kan je ook je mediaspelers bedienen (volume, play/pauze, volgende enz.)

Geen idee wat het bereik er van is, en hoe lang de batterijen mee gaan, maar ik heb de versie met snoer, en ik ben er erg tevreden mee.
Dat bereik daarvan is echt lekker. Een babyfoon (ik heb oudere broers :Y)) stoort op 50meter afstand, en dat toetsenbord heeft zelf een bereik van 2,5 meter afstand.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Als je winamp gebruik kan je met de search zoeken op irman of winamp met afstandbediening dan heb je helemaal geen keyboard nodig

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 08:18 ]

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik heb dezelfde overweginngen, de meeste wireless toetsenborden halen de 5 meter niet. Gelukkig zijn er nu ook wireless toetsenborden met bluetooth. Die halen dus 10 meter. Zijn helaas wel prijzig en wel zo'n 185 Euro (microsoft bluetooth cordless desktop) :9~
Pagina: 1