oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
ja dat zou heel goed kunnen, dat ding lijkt mij heel erg dood
[ Voor 39% gewijzigd door Fanatic_FS op 12-04-2003 16:43 ]
Het zou heel goed kunnen, is altijd wat lastig te zien. Mijn oude 1GHz duron in de kast is ernstiger afgebrokkeld, maar werkt nog prima. Ik heb ook CPU's gezien met een boel minder d'r af dan de jouwe, die t niet meer deden. Het hangt er maar net vanaf.
De oudere cpu's (oude TB en Duron's) konden wel wat hebben, ik heb hier ook nog een 1200TB liggen die er erger aan toe is maar nog steeds werkt. Dit is echter een 1300 Duron en die zijn wat compacter gebakken en kunnen echt bijna niks hebben.m-m schreef op 12 april 2003 @ 16:43:
Het zou heel goed kunnen, is altijd wat lastig te zien. Mijn oude 1GHz duron in de kast is ernstiger afgebrokkeld, maar werkt nog prima. Ik heb ook CPU's gezien met een boel minder d'r af dan de jouwe, die t niet meer deden. Het hangt er maar net vanaf.
Dit zou heel goed de oorzaak kunnen zijn, maar 100% zekerheid dat de CPU kapot is geeft deze pic niet (zie de uitleg van m-m). Mocht de CPU wel overleden zijn kan je garantie bij AMD overigens wel vergeten, dit valt onder user abuse
mijn duron 1000 heeft dezelfde core als een duron 1300 hoorExcaliburDexter schreef op 12 April 2003 @ 16:46:
[...]
De oudere cpu's (oude TB en Duron's) konden wel wat hebben, ik heb hier ook nog een 1200TB liggen die er erger aan toe is maar nog steeds werkt. Dit is echter een 1300 Duron en die zijn wat compacter gebakken en kunnen echt bijna niks hebben.
Microbreuken zijn de doodsoorzaak, deze lopen dwars door de core en zijn met het blote oog niet te zienExcaliburDexter schreef op 12 april 2003 @ 16:46:
[...]
De oudere cpu's (oude TB en Duron's) konden wel wat hebben, ik heb hier ook nog een 1200TB liggen die er erger aan toe is maar nog steeds werkt. Dit is echter een 1300 Duron en die zijn wat compacter gebakken en kunnen echt bijna niks hebben.
Je kunt aan alle kanten ca. 2mm weghalen zonder dat je de core beschadigd, hoewel het voor zich spreekt dat je dit niet met een vijl moet doen.
ehm, heeft de klant zelf de boel gemonteerd? lijkt me nl. een typisch geval van koeler fout 
(dan mag de klant in principe een nieuwe kopen, of je moet extreme service willen verlenen
)
(dan mag de klant in principe een nieuwe kopen, of je moet extreme service willen verlenen
ja, de klant heeft hem zelf gemonteerd,G33rt schreef op 12 April 2003 @ 16:51:
ehm, heeft de klant zelf de boel gemonteerd? lijkt me nl. een typisch geval van koeler fout
(dan mag de klant in principe een nieuwe kopen, of je moet extreme service willen verlenen)
en hij krijgt korting van me op een nieuwe proc (XP2000+)
deze ga ik zelf maar even er voor hem opzetten...
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Sja .. een erg eenzijdig topic .. Als het simpelweg niet werkt, op wat voor een mobo dan ook, en als de core overduidelijk afgebrokkeld is, dan kun je de oorzaak gerust op de afgebrokkelde core toeschuiven
Maar om nou hierover een topic te openen? Beetje kansloos, vind je ook niet? 
Dicht.
Dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()