Ik heb van een vriend een tijd geleden een Sparc Classic gehad. Er zat geen geheugen in en de videokaart was kapot, en of er een besturingssysteem op was geinstalleerd wist hij niet meer.
Er zit nu geheugen in (16 mb geloof ik.)
Inmiddels heb ik 'm in mijn netwerkje gehangen om te kijken wat hij doet.
Tja, hij start op, het powerlichtje brandt en ik hoor de harddisk gaan. Maar het lichtje van zijn poort op de hub gaat niet branden.
Ik kan niks zien op het scherm natuurlijk.. de videokaart is kapot.
Kan iemand me helpen met hoe ik erachter kan komen wat/of er iets op draait, en wat voor ip-adres hij dan heeft?
Ik zou het leuk vinden om het ouwe beestje als mailserver aan de praat te krijgen.
Een collega van me vertelde dat er bij hem op de technische universiteit destijds een mailserver met 20.000 accounts draaide op 1 sparc classic..
dus moet kunnen
Er zit nu geheugen in (16 mb geloof ik.)
Inmiddels heb ik 'm in mijn netwerkje gehangen om te kijken wat hij doet.
Tja, hij start op, het powerlichtje brandt en ik hoor de harddisk gaan. Maar het lichtje van zijn poort op de hub gaat niet branden.
Ik kan niks zien op het scherm natuurlijk.. de videokaart is kapot.
Kan iemand me helpen met hoe ik erachter kan komen wat/of er iets op draait, en wat voor ip-adres hij dan heeft?
Ik zou het leuk vinden om het ouwe beestje als mailserver aan de praat te krijgen.
Een collega van me vertelde dat er bij hem op de technische universiteit destijds een mailserver met 20.000 accounts draaide op 1 sparc classic..