Quote eerste pagina:"alle communicatie wil ik via de site van Laupro doen verlopen'"
En het forum ook daar is zo dood als een pier.
Dus dan maar hier.
Na een mail van Mr. Wazoo (IA organisator op Laupro) kwam ik het volgende te weten:
- De animo-check stuikt.
- Sayan, de persoon die voor de PCB's ging zorgen geeft geen reactie op Wazoo's e-mails. Dus is er mee gekapt neem ik aan?
=>
De IA op Laupro gaat dus niet (meer) door
Ik heb wat voorstellen gedaan om wat producten (extra leds; voorgesoldeerd) weg te laten en te beperken tot een pakketje met alles erin wat men zelf maar moet doen dan, maar zelfs dit blijkt niet haalbaar zonder mede-organisator(en).
Kortom nu
waar gaat deze post over; niets meer dan blinking leds nog een laatste keer leven in te blazen voor zij die het nog altijd willen maken.
Indien hier weinig (negatieve) respons, misschien een appart (lees: nieuw) Blinkingleds topic starten.
Rede Ik wou dit project namelijk ook ERG graag maken en zat reeds bezig met wat software en een chipje om wat te proberen. Om dus wat software er voor te schrijven met wat effectjes. (Meeste software is shareware? Engels/Duits-talig. Heb zelf ook liever Nederlandstalig/Vlaams dus had ik daar wat willen voor programmeren.
Wat?Een nieuwe start voor mense die op hun eentje het toch nog gaan maken. Instructies hiervoor en userfeedback en vragen allemaal hier plaatsen -volledige nieuwe sstart-; dat ook nieuwelingen of elektronikaleken ermee weg kunnen.
PDF Naargelang hoe het hier dan vordert en ikzelf met de bouw ervan, vul ik een 'gids' (=tutorial) aan met uitleg, foto's, prijzen, adressen, etc... die eens af ook gewoon te downloaden valt en hopelijk goed kan dienen voor andere die er nog mee bezig zijn of nog aan willen beginnen. Lijkt me ook leuk om achteraf nog zo'n 'Blinkingleds tutorial' te hebben (In het Nederlands!) waar je iets aan hebt.
Dood?Ik hoop van niet, daarom hoop(te) ik enige reacties hier nog in deze post; ook misschien van mensen die niet meer mee (zouden) doen. Beetje wetn of het nog zinnig is dat er zoiets opnieuw wordt gestart.
Laat dus van je horen !
PS: Modjes, zeg maar als ik moet/mag nieuw topic hiervoor starten.
[
Voor 57% gewijzigd door
Mizitras op 13-11-2003 14:21
. Reden: wijziging inhoud ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"