Toon posts:

FAX Selector - Wat voor een aansluiting is dit in godsnaam?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijt gegroet,

OK de situatie:
Huis, gewone (niet ISDN, dus analoge) telefoon aansluiting.
Woonkamer, 1 telefoon
Zolder, 1 telefoon, 1 fax.
We hebben EEN aansluiting, dus EEN nr en geen apparte fax lijn.

Nu heb ik dus bij www.conrad.nl een fax selector gekocht...
Deze: [img]ghttp://www.nl.conradcom.de/IMS_Docs/04/04005A3C0BD1D50EE10000000A010251.GIF[/img]

Ik krijg dat ding: Duitse handleiding.. Balen maar ok, er moet vast en zeker nog wat duits van de middelbare school zijn blijven hangen.
Maar ik bekijk dat ding, en ik bekijk de aansluitingen in mijn meterkast: Wat voor aansluiting (stekker) heeft dat ding (faxselector) in godsnaam!!!

Ze hebben het hier over een MSV4 stekker, en TAE stekkers... Dit lijkt dus totaal niet op wat ik in huis heb (PTT stekkers, en gewoon draadjes...) Iemand enig idee? Is dit een DUITSE aansluiting en dus waardeloos in NL? Of wat moet ik ermee?

Het bedrijf zelf wist het niet echt, ik kon het terug sturen maar ja ik heb dat ding dus nodig... :S

Beetje raar als ze het verkopen in NL terwijl je het hier helemaal niet kunt gebruiken, iemand enig idee hoe ik het kan omzetten?

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
Dat zijn inderdaad Duitse aansluitingen. Met een beetje zoeken zijn er wel verloopsnoertjes te koop. Let dan goed op want de stekers voor telefoon (TAE F) en fax (TAE N) zijn verschillend.

Verwijderd

Topicstarter
Pff ja daar ben ik dus lekker mee...
Retourneren dus?